Derfor har jeg ikke kjæreste & Disse er jeg forelsket i..

Annonse – lenker – Bubbleroom, Nelly

Processed with VSCO with c1 presetMASSE FINE BADEDRAKTER SOM KAN BRUKES SOM BODY – HER

LIGNEDE SHORTS – HER. ELLER SVART HER.

LIGNEDE SOLBRILLER – HER

🌸🌸🌸

Veldig ofte får jeg spørsmål om hva slags gutter jeg liker og hvordan min drømmemann ser ut. Og hver eneste gang aner jeg ikke hva jeg skal svare! Jeg har vært singel utrolig lenge og jeg tror faktisk ikke jeg har en drømmemann, eller jo – men han finnes ikke, haha! Alle har vel en slags fantasi om hvordan en drømmemann er og skal være, men det er ikke alltid realistisk. For meg teller faktisk personligheten mer enn utseende, og det er veldig viktig for meg at min fremtidige kjæreste (om jeg noen gang får en, haha) skal være snill og grei med meg! Ikke for snill bare sånn at det er sagt, hehe.

Jeg får så veldig mange spørsmål om jeg har lyst på kjæreste eller hvorfor jeg ikke har en kjæreste. Svaret på det er at jeg ikke aner! Jeg vet ikke om jeg har lyst på kjæreste og jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har en. Jeg får også spørsmål hver eneste uke om jeg er sjalu og misunnelig på vennene mine som faktisk har kjæreste, og svaret der er nei. Da vet dere det! Jeg trives godt som singel, men jeg tror også jeg hadde trivdes godt med en kjæreste. 

Jeg kan ikke akkurat klage på at jeg er singel heller, for jeg har jo ikke prøvd å få meg en kjæreste. Jeg vet fortsatt ikke om jeg vil det! Jeg tror jeg bare må vente og se hva som skjer. Jeg syntes akkurat dette er veldig vanskelig. Jeg har også hørt at ting skjer når man minst venter det, så hvem vet.. Kanskje jeg plutselig treffer en som jeg faller skikkelig for og vil leve resten av livet mitt med.

Et par kjendis crusher jeg har hatt opp gjennom årene: 

Jeg syntes seriøst disse er så fine, haha.. Nå begynner jo et par av dem å bli ganske gamle, men etter hva jeg har sett av dem i filmer osv så liker jeg disse skikkelig godt. Jeg så jo faktisk også Leonardo Dicaprio da jeg var i Los Angeles og hadde jeg ikke visst hvem han var hadde han ikke vært noe kjekk i det hele tatt, haha! Så ja, akkurat nå kan jeg ikke si at disse er mine største kjendis crusher, men de var hvert fall det en gang i tiden! 

Har du kjæreste? Eller har du lyst på kjæreste?

47 kommentarer

Siste innlegg