Jeg har ridd – Ramlet av hesten?

Heihei alle sammen ♡

Hvordan har dere det på denne nydelig fridagen? Jeg elsker virkelig været i Norge om dagen, jeg får så mye inspirasjon og motivasjon til både livet, men også bloggen. Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en liten ridetur faktisk! Det er det ikke ofte jeg kan si. Jeg hadde jo to hester da jeg var liten så jeg vet hvordan hest funker, men jeg har ikke sittet oppå en hesterygg på flere år. Derfor var det virkelig på tide igjen og gjett hva – det var så utrolig gøy!

De nussa litt, haha!

Vi både galopperte og gikk på tur, noe som helt klart var det morsomste med dette. Hest er ikke bare moro og vi var nødt til å møkke og gjøre klar hestene, det var ikke akkurat noe jeg syntes var så veldig gøy haha! Plukke opp møkk liksom..

Hestene her var også sinnsykt fine og ikke minst snille. Noe av det første jeg sa da jeg gikk av hesteryggen var at jeg kommer tilbake haha. Jeg kan ikke si at jeg savner å ha en egen hest for det er utrolig mye ansvar og jobb, men en liten sånn her tur innimellom hadde vært veldig morsomt! Jeg storkoste meg. Hesten jeg rei på heter forresten Pinocchio, kjempe søt og litt lat haha – perfekt for meg! Det hadde nok ikke gått så bra om jeg skulle ha ridd på en av de største hestene med mest energi, da hadde jeg nok blitt kastet av og havnet på sykehuset ganske fort! Heldigvis gikk alt etter planen og jeg falt ikke av noen hest. Det var jeg faktisk ganske redd for. Jeg har jo hørt masse skumle historier om folk som har ramlet av hester og det er ikke noe jeg har lyst til å gå gjennom..

Pleier du å ri? Har du egen hest?

49 kommentarer

Siste innlegg