På toppen av Hollywood

Heihei alle mine fine ♡

Hvordan har dere det? Jeg har akkurat våknet, her er klokken bare 11:00 på morgenen. I går gjorde vi endelig noe jeg har ventet lenge på. Vi tok turen opp til Hollywood skiltet som er veldig populært! Jeg er sikker på at alle vet om dette skiltet eller hvert fall har sett det før. Enten i en film eller på bilder. Denne turen er egentlig veldig lang og det er mange som bruker disse veiene opp til skiltet for å trene, akkurat det hadde ikke vi så veldig lyst til så vi tok en Uber opp haha. Gud så fint det var der oppe, naturen og utsikten var virkelig helt fantastisk! Elsket det.

Det var også en liten park i nærheten hvor det var masse mennesker, det var veldig koselig! Bortsett fra et skilt som skremte livet av meg. Alle vet hvor livredd jeg er for slanger og det at det er et fareskilt om at det er masse slanger skremte meg virkelig.. Uff! Heldigvis så vi ingen slanger, jeg vet seriøst ikke hva jeg skulle gjort om jeg hadde sett en slange. Da hadde man sikkert hørt hylet mitt helt hjem til Norge…

Alt i alt ble dette en veldig fin tur og jeg anbefaler alle som er i Hollywood til å ta turen. Utsikten var virkelig utrolig! Man kunne se hele LA!

9 kommentarer
    1. Kjempe fine bilder. Visste du at Hollywood skiltet er hjemsøkt av en kvinne som tok selvmord? Hun hoppet 35 meter høy fra et av bokstavene.

    2. Ikke frekt ment eller noe men hvorfor bruker dere parykker. Håret deres er superfint fra før av😌 skjønner at det er kult å prøve og sånn men det er mye finere uten❤️

    3. Her om dagen fikk jeg en edderkopp på buksa og jeg skreik så jeg trodde hele byen hørte meg og lo meg ihjel etterpå

    4. Kan du plis lage en video der du prøver på de triksene du klarte før når du var yngre. Det hadde blitt en så bra video❤️

    5. Fy søren da har du ikke møtt meg, jeg besvimer bare av å se på bilde av slanger!!! Det er det verste jeg vet om!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg