Klærne mine falt av

🎉SIX FLAGS🎉

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset
Etter dette sukkerspinnet ble faktisk tennene mine helt blå, uten tull… Ikke fint, haha!

 Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 presetHaha, jeg dør av dette bildet! Jeg var faktisk skikkelig redd for at denne skulle bite meg i fingeren, heldigvis gjorde den ikke det og tok bare popcornet. Første gangen jeg mater en fugl fra hånda, veldig kult. Bare se hvor sjokkert og glad jeg ble!

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Helt siden vi kom til LA har vi hatt lyst til å dra til Six Flags, en fornøyelses park med masse kule karuseller og berg og dalbaner. Jeg elsker jo karuseller og slike ting så dette var så klart midt i blinken for meg! Vi fikk høre fra veldig mange at vi burde dra hit og at det er veldig morsomt, dette anbefaler jeg virkelig videre til dere som elsker berg og dalbaner og slike ting. Nå er jeg veldig glad for at vi valgte å ta turen! 

Dette var absolutt ikke karuseller for pyser og noen av disse tingene var ekstremt skumle. Det var faktisk en del ting vi måtte droppe å ta, da det så og virket nesten litt farlig ut. Vi ville jo ikke dø og ulykker i karuseller har skjedd før så vi ville være på den sikre siden. Selvom jeg ikke akkurat tror det hadde skjedd noe er det ekkelt å tenke på. Det er veldig ulikt meg og jeg er veldig tøff når det kommer til ting som dette! Jeg prøvde faktisk å få med meg Sofie på en karusell, men hun måtte takke nei og det er kanskje like greit.

Ingen av oss hadde jo heller kledd oss som vi burde. Jeg med tube topp og Sofie med en løs playsuit så klærne våres falt jo nesten av i hver eneste karusell. I disse karusellene ble det også tatt bilder så jeg lurer veldig på hvordan noen av disse bildene så ut haha.. Jaja, sånt skjer! Vi er nok ikke de eneste som har flashet en pupp eller to her.

Har du vært på Six Flags før?

27 kommentarer

Siste innlegg