Byttet om flybilletter – VI ER I…

🌸🌸

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det? Akkurat nå har jeg det faktisk helt fantastisk – VI VALGTE Å BLI IGJEN I LOS ANGELES. Dette er helt sykt og jeg kan nesten ikke tro at vi har vært så spontane som nå. Vi bestemte oss bokstavelig talt å bli igjen her i LA bare noen timer før flyet vårt hjemover gikk. Kofferten var allerede pakket og vi var klare til å løpe ut døren, ta en uber og komme oss til flyplassen, men plutselig fant vi ut av at vi ikke var klare for det likevel.

I flere dager nå har Sofie og jeg vurdert å utsette billetten, men vi har liksom ikke turt? Skjønner egentlig ikke helt hvorfor, jeg føler hvert fall selv at jeg ikke har noe som stopper meg og holder meg igjen hjemme i Norge. Ikke akkurat i dagene fremover hvert fall så det gjorde ingenting å utsette denne billetten. Vi utsatte billetten bare til søndag, så vi har kun tre – fire dager ekstra her borte. Feil er det jo ikke akkurat! Vi skal kose oss masse.

13 kommentarer
    1. Det er dritt kult! eg har også lyst til å reise til LA! men koster ikkje det mer penger?og hva synes egentlig Martine om da?

    2. Ikke tenkt til å svare på all kritikken du har fått i det siste nei? Typisk bloggere det å skyve bort ansvaret sitt.

    3. Hei!
      Har fått opp en del adds på Facebook i det siste om nettbutikken boutice.com som selger parykker. De ser utrolig fine ut på jentene som bruker de, men de koster så lite så tenker de umulig kan se så bra ut i virkeligheten😅 Nå som du har blitt så glad i parykker, kunne ikke du testet en derfra og sammenlignet med de du har fra før?

    4. Dere som maser om hva Martine syns om det? Er det liksom feil ovenfor Martine? Er ikke Isabelle og Sofie sitt ansvar når Martine reiste hjem tidligere anyway. De burde jo ikke reise tilbake til Norge fortest mulig fordi det «er synd på» Martine. Wtf! Er folk virkelig så bittre at de tror Martine er skikkelig drittkjærring som tar seg nær av sånt?

    5. Åh! Du er så pen og deilig😻 serr du er drit tynn (på en bra måte) og skjønner ikke hvorfor folk sier at du er tykk😭

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg