Skal flytte til Los Angeles

Annonse – lenker – Bubbleroom

Processed with VSCO with c1 preset

Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har vurdert å bare bestille meg en enveisbillett til Los Angeles! Det er alt for mange ganger. Denne byen er virkelig min drømmeby og jeg er sjalu på alle som faktisk bor her haha.. Nå har jeg vært her et par dager og virkelig kjent på hvordan det er her og jeg liker byen bare bedre og bedre. I starten ble jeg faktisk ganske skuffet og forventet mye mer, men nå liker jeg den bare bedre og bedre for hver dag som går! Det er ikke akkurat som jeg forventet, men jeg vet jo nå at det jeg forventet var alt for mye og nesten litt urealistisk. 

Det samme har jeg hørt fra utrolig mange andre som har vært her. Alle tror denne byen kun er fantastisk og fin, slik er det altså ikke. Ting er mindre enn man tror og bilder ser ofte mye bedre ut enn ting er i virkeligheten. Det er utrolig mange turist attraksjoner som er ekstremt oppskrytt også, et eksempel er den kjente rosa veggen og ”walk og fame” som er de stjernene på bakken. Det er ikke like stort og flott som man ofte skal ha det til!

Som sagt er jo dette en by jeg lenge har drømt om å bo i, og jeg står fast på det. Elsker meg her! Det er faktisk så sinnsykt lett å være jente her, hvert fall om man blir kjent med riktige folk. Jeg hørte av noen venner her nede at det er flere jenter som flytter hit og bor her helt gratis og det de gjør for å betale renten er å dra ut på byen med folk og bare være der. Hvor sykt høres ikke det ut? Jeg kunne nok aldri gjort det hver dag selv, jeg måtte ha tjent egne penger og gjort ting på egen hånd, men så lett kan det faktisk være. Det høres nok lettere ut enn det det faktisk er, men enkelte her nede lever slik! 

Det som virkelig får meg til å ha lyst til å flytte hit og det som faktisk gjør at jeg mest sannsynlig kommer til å gjøre det en gang er det at jeg faktisk kan, jeg må bare tørre! Flytte for noen måneder og bare se hva som skjer. Det at jeg kan jobbe her nede, med bloggen gjør tanken på å flytte enda enklere. Jeg kan jo ta med meg dette over alt og det gjør meg så glad! Vi får se om jeg tør å ta sjansen en gang. 

MASSE FINE BADEDRAKTER SOM KAN BRUKES SOM BODY – HER.

27 kommentarer
    1. Fin drøm. Men hvis du flytter til LA, og vil bo der resten av livet dit, da kommer jeg aldri til å møte deg igjen. 🙁

    2. Så spennende! Det er nok verdt å ta sjansen, det verste som kan skje er jo at du reiser hjem igjen 🙂 Da slipper du også å angre på at du ikke gjorde det når du blir gammel 🙂

    3. Stive nipler =kåt 🙂
      Digg og se du har stive nipler 🙂 skulle gjere sugd de og slikket musa di 🙂

    4. Har du et bra forhold til Sofie? Er dere gode venner? Ser ut som om hun hele tiden er på telefonen sin etter Martine dro

    5. Bli med folk ut på byen??? Eskorte tjenester heter det. Mye å hente ved å være villig og snill der… hva med Vegas?

    6. Var planen hele tida at Martine skulle dra hjem tidligere, eller måtte hun bare dra uten at det var planen?❤️

    7. Jeg har ett annet ord for eskortepike ” hore
      Det er noe å ha på cv sin og kunne fortelle eventuelt fremtidige barn.
      “Hva jobbet du med når du var ung mamma? Jo jeg var hore” kjære vene. Bli voksen

    8. OMG ISABELLE!!! les artikkelen om deg på tv2, og innleggene på bloggergossip på jodel. DU HAR FÅTT SYKT MYE KRITIKK

    9. Jeg bare kom over en kritikkverdig artikkel om deg på en nettavis, og ville se hva annet du skrev om, om det var kun èn tabbe du hadde gjort i ett innlegg. Men såklart var det ikke det!
      Her, i dette innlegget, tenker du at det kanskje ville vært lurt å skrive til unge jenter at det er «lett» å være jente i LA, og du bruker ikke ordet for den jobben de tar, men du legger da ut om eskortetjenester og eskortepiker, som at det kunne vært en enkel vei og lett drøm for unge jenter? Tro meg, det er ingen drøm som du tror og jentene forteller deg. Såklart sier man ikke noe om dritten og alt annet man må gjøre, og det starter ofte bare med å være med på arrangementer, men det går lengre enn det. Du må seriøst tenke over hva du legger ut på denne bloggen din og hva du vil inspirere andre unge jenter med å gjøre. Jeg fatter ikke at det går an, det burde vært nettregler for bloggere og skriveregler. Enkelte skulle vel strengt tatt vært nektet å ha blogg. Jeg kjenner jeg blir skikkelig oppgitt over hvor blåst det går an å være. Dette burde du fjerne eller redigere. Og det bør du egentlig skjønne selv, er ganske opplagt i disse tider hvor det er nettopp mye fokus på influencere som ikke bør skrive og oppfordre til enkelte ting for unge jenter som ser opp til deg.
      Ikke bra!

    10. Hvorfor har du sletta alle kommentarene under innlegget med spørsmål og svar? Ble det litt å svare for etter all kritikken?

    11. Håper denne bloggen faller i dass. Da kan du vel «henge» med folk i byen for å bo gratis? Høres ikke d bare helt supert ut?😻

    12. Utrolig lite voksent å slette kommentarene under spørsmål/svar innlegget. Hvorfor ikke beklage den tabben du har gjort? Håper dine lesere ser hvordan du er og boikotter bloggen du

    13. Du skulle IKKE fått lov å drive en blogg. Jeg har ikke ord. Tenk på de stakkars unge jentene som leser bloggen din og tar innover seg alt du skriver og får elendig selvtillit!! Har du noen gang tenkt over det??? EGOIST.

    14. Når du klarer å slette alle kommetarene på spørsmål og svar-innlegget, klarer du sikkert også å slette det rådet du ga om silikon.For her har du bomma litt.

    15. Hallo!! Slutt å skriv sånt, vet dere er frustrerte. Men skjerp dere! Hvordan hadde det vært for deg hvis du var Isabelle?!

    16. Til 23.16
      Ja hvordan hadde det vært for meg om jeg var isabelle.
      Jeg hadde i det minste gått ut på bloggen med ett eget innlegg og beklaget alt. Men det hun gjør er å være feig å slette alle kommentarer i det aktuelle innlegg. Har du en stor blogg som mange unge leser så må du være så voksen at du tenker litt lengre enn nesetippen.
      Isteden er hun i usa og driver som eskortepike/hore på heltid. Nei.. hun har mistet all min respekt å jeg håper hennes lesere ser dette. For hun gir jo tydeligvis blaffen i andre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg