Masse ny sminke

Heihei alle sammen♡

Noe av det jeg liker best med å være i utlandet er ting og ikke minst sminke som ikke selges i Norge. Flere steder i verden selges det sminke som ikke selges i Norge som er verdenskjent og døds bra. Det er flere ting jeg bruker av sminke som jeg alltid må hamstre inn på ferie fordi det ikke selges i Norge og det er like irriterende hver gang, men sånn er det!

Jeg elsker også å kjøpe nye ting som jeg aldri har prøvd før og teste ut nye ting som jeg har hørt mye bra om. Denne reisen har ikke vært noe unntak! Jeg har kjøpt masse sminke og produkter som ikke finnes i Norge og jeg kan nesten ikke vente med å få testet ut alt dette.

🌸DETTE HAR JEG KJØPT🌸

 Processed with VSCO with c1 preset

Mario Badescu Skin care – Denne sprayen har jeg hørt masse bra om og ikke minst merket. Jeg har lenge hatt lyst til å teste ut dette merke og har faktisk en venninne som bruker akkurat denne sprayen og er super fornøyd. Derfor var jeg nødt til å teste ut denne jeg også! Det er en spray som skal være veldig bra for huden og som ikke minst føles veldig deilig ut. Jeg elsker den iskalde spruten i fjeset! Kylie Jenner har blant annet snakket en del om dette merket og bruker det ofte.

Real Techniques Limited edition Brush Crush – Mine favoritt børster er fra Real Techniques og jeg elsker alle børstene jeg eier derfra. Børstene har jeg hatt dødslenge og jeg begynner derfor å bli litt lei. Da jeg så at de hadde fått nye børster som er limited edition var jeg nødt til å kjøpe det. Jeg visste jo at denne børsten kom til å være bra så det var ingenting å tape. Jeg trengte også en ny pudder børste!

Eylure lashes – Vipper var også noe jeg faktisk trengte og disse så veldig fine og gode ut. Jeg elsker vipper som er tjukke og tette og det var virkelig disse. Elsket dem.

Nars pudder – Et godt solpudder er virkelig et must for meg. Jeg var faktisk på leting etter et bra solpudder da jeg begynner å gå tom og lei det jeg bruker nå og dette fra Nars var midt i blinken. Jeg har prøvd dette pudderet av en venninne før og likte det veldig godt, derfor valgte jeg dette. Angrer ikke et sekund!

Tarte foundation – Tarte er et merke jeg sinnsykt lenge har ønsket å prøve. Jeg føler absolutt alle store YouTubere har det, hvert fall concealeren og da jeg så det fantes en foundation også var jeg bare nødt til å teste den ut. Det er jo en grunn til at disse fantastiske sminke YouTuberne bruker dette merke, og det er jo fordi det er bra! 

Tarte concealer – Den kjente concealeren så å si alle sminke entusiaster snakker om! Som sagt så er dette et veldig populært merke i YouTube verden og da var jeg jo nødt til å teste det ut. Jeg regnet med jeg kom til å like det, noe jeg gjorde. Derfor kjøpte jeg to! Gruer meg allerede til jeg blir tom for disse Tarte produktene, da må jeg tilbake.. Haha!

Laura Mercier translucent powder – Enda et produkt som er ekstremt godt brukt i YouTube verden! Et setting pudder som skal få sminken til å holde seg på plass hele dagen og hele natten. Et godt setting pudder er virkelig et must og jeg ha lenge lett etter ett baking pudder som jeg liker. Endelig fant jeg det!

 Processed with VSCO with c1 preset

Har du prøvd noen av disse produktene? Eller har lyst til å teste ut noen?

13 kommentarer
    1. Veldig spent på hva du synes om foundationen?
      Bruker selv concealeren (kjøper den fra Tarte sin hjemmeside), og elsker den! Det samme gjelder Mario Badescu-sprayen, jeg har den i Lavendel 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg