Var livredd for alle slangene, skorpionene og ulvene rundt oss..

 Processed with VSCO with c1 preset

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det? Jeg har det helt greit her i LA, det eneste problemet er at jeg har blitt syk. I går så våknet jeg opp kjempe dårlig, jeg følte meg absolutt ikke bra og var ganske sikker på at jeg hadde feber. Akkurat nå føler jeg meg bittelitt bedre og ber virkelig til Gud at jeg ikke blir verre, men bedre fremover. Jeg beklager derfor for null blogging i går, jeg brukte heller dagen hjemme i sengen og prøvde å bli frisk. Jeg tror faktisk jeg vet hvorfor jeg har blitt dårlig og det er fordi vi har gjort så utrolig masse i det siste.

Vi har så å si vært ute hver dag og vi har faktisk fått i oss veldig lite mat, noe som ikke er bra i det hele tatt.. Mat er viktig! Her om dagen skjedde det også noe helt sykt og det endte med at vi ble stående i flere timer ute i ørkenen midt på natten. Vi var så langt borte fra alt mulig at det ikke gikk verken taxi eller uber så på et tidspunkt var alle vi jentene livredde for at noe skulle skje. I denne ørkenen var det også masse slanger, skorpioner og noe slags ulver så det gjorde ikke akkurat saken så veldig mye bedre. Jeg er jo også livredd for slanger så det var det eneste jeg klarte å tenke på. Jaja, heldigvis gikk det fint og vi klarte å gråte oss til at en taxi kunne hente oss likevel, selvom de skulle ha masse penger! Uff, dette var absolutt ikke morsomt der og da, men nå har vi jo en morsom historie å fortelle.

Selvom jeg var super syk i går var jeg nødt til å ta meg en tur ut på kvelden å få i meg noe mat. Vi hadde bestilt bord på en restaurant jeg absolutt ikke kunne gå glipp av så jeg bet tennene sammen og kom meg opp fra sengen. Vi var å spiste på Nobu, et sted the Kardashians og andre kjendiser ofte er å spiser. Det skjønner jeg godt for maten var helt himmelsk. Nobu er en sushi restaurant og jeg tror jeg faktisk aldri har spist så god mat før! 

 Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Som jeg skrev er jo dette et sted kjendiser er veldig glad i og det fikk vi faktisk bekreftet i går. For på samme restaurant som oss, på samme tid var Caitlyn Jenner! Helt sykt. Jeg så henne dessverre ikke, men det gjorde Sofie da hun skulle på do. Veldig morsomt å tenke på. 

Jeg har jo også fått helt dilla på parykker og vi har vært å kjøpt oss masse parykker her i LA. Elsker det! For første gang i hele mitt liv gikk jeg faktisk ute i offentligheten med en parykk og ikke en hvilken som helst parykk heller, en ROSA kort parykk. Jeg syntes den er så kul og noe av det jeg liker aller best med den er lengden. Jeg er overbevist om at jeg kommer til å klippe håret mitt så kort når jeg kommer hjem, det er så fint og nå vet jeg hvordan jeg kommer til å se ut med det! 

Her er klokken faktisk 0343 og her ligger jeg i sengen å blogger. Jeg sov jo i hele går så det er ikke rart at jeg er litt våken i natt. Heldigvis føler jeg meg ikke like syk nå som det jeg gjorde i går, selvom jeg ikke er helt frisk! Nå skal jeg prøve å sove litt videre så får dere ha en kjempe fin dag videre. Ta vare på hverandre, love you all♡

🌸PINK HAIR, DONT CARE🌸

31 kommentarer
    1. Jøss. Hvordan i huleste har dere klart å komme seg ut ørkenen? Men heldigvis så gikk det bra med dere. Jeg ønske deg en god bedring Isabelle.😇

    2. Shit altså har du tatt litt for mye spraytan? Ser ut som du har tatt på deg en hvit maske og kroppen passer ikke sammen med ansiktet ditt, det ser helt sykt ut :/

    3. Du kledde rosafargen veldig godt, men som konstruktiv kritikk så var ikke det en bra parykk samt synes det så ut som en maske da ansiktet hadde en helt annen farge enn kroppen..

    4. No afence assa og absolutt no hate! MEN, hva skjer med fargen på kroppen din? Er det ingen av de rundt deg som sier noe, eller at du evt ser det selv? Dette er bare et råd, but dont do it again PLEASE!!!!

    5. Dere alle er så jævlig stygge med parykker. Jeg blir helt satt ut? Det er som sånn små 8åringer som tror rosa og rødt er kult. Eller striper og ruter. Senere skjønner de at det ikke var fint

    6. Jesus Christmas, du ser helt ødelagt ut,.. Kan du bare forlate verden plezz, You not rich, slutt og lat som faen, herregud.. kjøp ditt første hus og bil som meg så snakker vi.. du ser så slutty ut, Ikke rart du ser ut som et voldtekt offer, (Du ser dum ut, leppa full med aids, og brystene stappa med hva faen, og du er liksom et forbilde for små jenter, herregud legg deg i graven

    7. Hallo? Hun er jo nydelig<3litt flashback på fondationen har vell alle opplevd, bare gi en fin kommentar eller ingenting til hun. ALWAYS REMEMBER: Haters makes you famous<3 lovu

    8. Hahaha, de parykkene! Kan ikke annet enn å le! Dere ser så teite og fake ut! Og går rundt i dritbillige klær der borte! Kommer til å dø av deg selv om 5 år når du ser tilbake på bildene!!

    9. Skjønner helt ærlig ikke hvorfor man skal ha behov for å kommentere så mye unødvendig drit og henge seg opp i andres utseende. Isabel, du er superbabe og til de som liker å ta bilder (selfies og lignende); dere vet selv hvor blek en blitz kan gjøre en. Jeg ser ikke ut noen ganger med det😂Det er så mye unødvendig drittslenging og hakking noen ganger, blir så oppgitt😭 Særlig at dere hadde kommentert det samme på deres venn sitt ig bilde eller blogginnlegg. NETTOPP fordi det sårer. Voks opp.

    10. Dere alt dere sier om ka som har skjedd med kroppen og ansiktet og sånn. Det er bare forde hun ikke har toke på foundation sikkert forde hun var syk, så derfor er ansiktet lysere + at hun har toke filter på bildene.

    11. Du er alltid fiiiin!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Du og Martine er de største forbildene mine💯💯 kunne ønske jeg var som deeg!! Alle skjønner at det bare var blitzen de bare føler seg bedre selv av å slenge dritt om andre! Som en annen lenger oppe i kommentarfeltet sa: haters makes you famous<33

    12. Hvis det er pga blitsen så hvorfor treffer ikke blitsen kroppen og forandrer farge der også? 😅 bare automatisk forandrer lyset i tryne men ikke kroppen? Ok mottatt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg