Møte kjendiser – Jeg ble starstrucked

God morgen fra LA alle mine fine ♡

Her er klokken bare 0830 på morgenen når jeg begynner å skrive på dette innlegget og jeg har akkurat våknet. Jeg merker enda at jeg er litt jetlagged og lever litt i norgestid! Det går sakte men sikkert over, men Gud så irriterende det faktisk er. I går var det den første ordentlige dagen her i byen, vi landet jo på kvelden dagen før og fikk ikke oppleve byen på det fulleste. Det gjorde vi i går for å si det sånn. Jeg vet nesten ikke hvilket sted vi ikke var haha! Gårsdagen ble brukt til å gå litt rundt og å shoppe masse. Vi ville bli ferdig med det først slik at vi nå slipper å tenke på det! Nå har vi alt vi trenger. Jeg kjøpte masse fine klær og masse kul sminke som ikke finnes i Norge, jeg gleder meg til å vise dere. Tar nok et eget innkjøpsinnlegg og/ eller evt en video på YouTube, det er bare å glede seg!

I går spiste vi lunsj på et utrolig fint sted som kalles for The Ivy, shit så fint det faktisk var der og ikke minst koselig. Det er en liten kjendis restaurant som masse kjendiser har vært på, utrolig kjipt at det ikke var noen kjendiser da vi var å spiste der. Men jeg har ikke gitt opp enda, en ting jeg har så lyst til her borte er å møte en super kjendis. Tenk å plutselig sitte på bordet ved siden av Kim Kardashian eller Drake her da, det er faktisk fullt mulig om man er på rett sted til rett tid. Og det prøver jo så klart vi på haha!

Maten der var utrolig god, dette var helt klart en av de om ikke den aller beste pizzaen jeg noen sinne har smakt! Namnam..

Denne restauranten ligger i Beverly Hills, herregud jeg blir helt starstrucked av å tenke på at vi var i Beverly Hills haha.. Om du noen gang er der anbefaler jeg virkelig denne restauranten, selvom det var utrolig dyrt. Det er faktisk verdt det! Videre dro vi å shoppet og skikket litt i butikker, en annen ting jeg ble skikkelig glad over å se var Hollywood skiltet oppe i skogen! Vi har jo planlagt å gå tur opp dit, det så veldig langt ut, men det klarer vi nok! Jeg føler Norge ligger så utrolig langt bak i tid når jeg er her og ser hva dem har fått til her borte. Det er vanskelig å forklare, men alt er så mye større og bedre føler jeg! Trist, men helt sant..

Mitt nye favoritt bilde av Martine og meg!! Hvor fint var ikke dette bilde. Det er faktisk tatt på Snapchat og vi ser nesten ut som to dukker haha.. Legg meg forresten til på Snapchat for å få med deg enda mer av denne fantastiske turen. Der heter jeg: isabelleeriksen!

Nå skal jeg prøve å slappe litt mer av, kanskje prøve å få sovet litt mer. I dag blir nok en lang dag, hvert fall siden planen er å dra ut på byen! Det gleder meg faktisk ekstremt til. Har hørt så mye bra om utelivet her så forventningene er veldig høye! Vi blogges senere babes, ha en fantastisk dag videre. Love you all ♡

28 kommentarer

Siste innlegg