Masse stygge bilder av meg.. Flaut – Bildene som aldri kom på bloggen

Heihei alle sammen ♡

Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Jeg har det helt greit og tenkte å dele noe morsomt med det dere igjen. Eller, det er morsomt for dere, ikke for meg haha.. Som vanlig når jeg har bilder blir det et fint og tusen stygge, det er svært få bilder som blir tatt som faktisk havner på bloggen. Resten ser jo ikke ut. Jeg vet at dere elsker når jeg legger ut stygge og mislykka bilder av meg selv, derfor tenkte jeg å gjøre det igjen. Selvironi er virkelig en bra ting haha!

Face down, ass up.. Ikke så heldig med den vinkelen haha!

Er det virkelig sånn jeg ser ut når jeg ler?? Hahahha

Konse, konse…

Ikke så lett å skulle holde balansen på huk!

Dette så bare ikke bra ut haha!

Ingen kommentar haha.. Tror de fleste skjønner hvorfor dette bildet ikke havnet på bloggen!

Prøver å styre fotografen litt.. Hehe, Sorry C <3

Altså, hvorfor står jeg så utrolig skeivt??

Nydelig..

Var ikke helt klart for å bli tatt bilde av her nei!

Litt usikker på hva som skjer her faktisk haha..

Haha, dette skulle faktisk bli et lott goals bilde.. Eller, vi trodde det! Det ble det jo absolutt ikke. Haha, uff!

Ikke helt fornøyd her nei..

Her skulle vi ta bilder i sola, slik at det ble fint lys.. Det endte jo med at ingen av oss klarte å holde øynene åpne.. Bilde var jo faktisk litt søtt spør du meg!

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg velger å utsette meg selv for dette.. Jeg har funnet ut av at jeg ikke eier flauhet haha! Det å legge ut slike bilder er det ikke alle som tør eller vil, så jeg syntes det er litt morsomt at jeg gjør det. Det er jo viktig å ikke tenke så høyt om seg selv hele tiden og ha litt selvironi! Ingen er perfekte, hvert fall ikke hele tiden.

19 kommentarer
    1. Hei så deg og Martine i Oslo idag😂hva gjorde dere i Oslo egt?😅hvis dere husker at det var jeg som filma mens dere gikk mot kamera folkene #flaut men jaja

    2. Hei, jeg blir 13 år i år. Jeg har et lite spørsmål om underlivet. Noen ganger når jeg legger meg, vil jeg bli litt kjent med meg selv der nede. Da kommer det noe hvitt/gult slimaktig ut av vaginaen. Det ligner ikke på utflod, og jeg har hatt det veldig lenge. Jeg har lest litt på Internett, og der stod det at det kan vere soppinfeksjon, eller noe annet. Men det som er problemet er at jeg vil ikke si det til mamma, fordi jeg synest det er veldig flaut, om hun får vite at jeg har tatt der nede. Og jeg er veldig redd, for jeg tørr ikke å si fra, og lurer på om det kan vere farlig… for på Internett så står det at jeg kan ta stikkpiller for å bli kvitt det, men jeg tør ikke å si fra. Kan det gå bort av seg selv? Er det farlig? Plis svar🙏🏻❤️

    3. Til ukens s/m: Hvordan blir de som skal komme inn på den første episoden av pærra og de som skal komme inn senere bestemt? Detter lurte jeg på 🙂

    4. Hva skjedde med øynene til Martine på det siste bildet😂😂 det ser jo nesten ut som at de er limt igjen🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg