Fikk moren sin drept etter hva hun gjorde – HELT SYKT

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har det helt supert og sitter egentlig bare hjemme å jobber litt, det må gjøres noen ganger det også. Jeg har jobbet litt med YouTube videoen som skal ut i dag, en video flere hundrevis har etterspurt, så jeg tror enormt mange kommer til å like dagens video. Den blir postet på kanalen og så klart her på bloggen i 16:00 tiden så det er bare å følge med babes. Jeg er faktisk litt stresset for denne videoen, men det går bra! 

Jeg er også nødt til å tipse og fortelle dere om en dokumentar jeg akkurat har sett, som er helt syk. Dere digger jo filmtips og slikt, eller hva? Jeg skjønner ikke at enkelte mennesker faktisk kan holde på slik dem gjør, hvordan har folk samvittighet til dette? Dokumentaren handler om en mor og en datter, moren er helt syk i hode og rett og slett ødelegger og har ødelagt livet til ungen sin. Dokumentaren heter ”Mommy dead and dearest” og handler om at moren til en liten jente later som ungen sin er syk, har kreft og utrolig mange andre sykdommer, men dattera er egentlig ikke syk. Hun får legene til å skrive ut masse medisiner, får legene til å operere i henne og rett og slett får henne til å se syk ut. Moren shaver av henne alt håret og later som hun har kreft, noe som er helt sykt. Folk trodde jo på dette her og ga dem masse kjærlighet, gratis turer forskjellige steder og trodde de var verdens søteste mor og datter og hadde et supert forhold. 

// BILDENE ER TATT FRA GOOGLE.

Hun her er egentlig ikke syk i det hele tatt, vanskelig å tro jeg vet – men helt sant! Jeg får helt vondt i hjertet og syntes denne filmen var utrolig spennende og ikke minst irriterende.. Det at noen faktisk kan utsette andre for dette og ødelegge et helt liv er helt sykt. Dattera fikk moren drept til slutt og det skjønner jeg nesten, selvom det ikke er riktig det heller! Anbefaler alle til å se denne dokumentarer, folk er syke..

Nå skal jeg straks begynne å sminke meg, jeg skal nemlig i en bursdag i dag. Jeg gleder meg masse og tror dette kommer til å bli en helt super kveld! Jeg skal i bursdagen til fine Newa som snart fyller år. Planen er å sitte på en restaurant å spise og kose oss, det blir bra. Vi blogges litt senere babes, ha en fantastisk dag videre! Love you all♡

16 kommentarer

Siste innlegg