Kranglet med Martine? Dette er uvant..

Heihei alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Nå sitter jeg faktisk på t banen, et sted jeg egentlig ikke trives så godt. Spesielt nå i rush tiden! Det er jo så utrolig mange folk samlet på et sted. I dag har jeg vært i et møte hos Splay sammen med Martine. Det var ikke noe spennende møte sånn egentlig, men et nødvendig et angående kontrakter og slike ting! En ting jeg faktisk er skikkelig lei av er at folk tror Martine og jeg er uvenner. I det siste har jeg fått det spørsmålet og jeg skjønner ikke helt hvorfor folk tror det! Selvom Martine og jeg ikke er sammen hver eneste dag eller legger ut bilder av hverandre når vi er sammen så betyr ikke det at vi har kranglet og er uvenner. Og uansett om vi hadde kranglet eller hatt en diskusjon så betyr ikke det at vi blir uvenner 😉 Såpass voksne er vi!

I dag har jeg forresten ikke på meg falske vipper, noe jeg egentlig alltid pleier å ha. Det er skikkelig uvant og jeg føler meg litt naken. Jeg går mer helt uten sminke enn med sminke bare uten vipper. Jeg føler meg liksom mer komfortabel helt uten sminke! Merkelig, jeg vet – men sånn er det haha.. Hva syntes du om meg uten vipper, men med sminke i ansiktet? Jeg vet ikke helt om jeg elsker det eller hater det.

Etter møte i dag gikk Martine og jeg en tur på restaurant for å ta en lunsj, ingen av oss hadde jo spist frokost så du kan tenke deg vi var utrolig sultne. Jeg må virkelig bli bedre på det der og begynne å spise om morgenene! Vi satt oss ned et sted på Aker brygge, et sted ingen av oss faktisk har vært før. Veldig sjokkerende! Maten var utrolig god og servicen enda bedre.

Nå skal jeg komme meg hjemover å fikse meg og slappe litt av før jeg skal en tur ut igjen i kveld. Haha, jeg vet ikke helt om jeg har lyst til å skrive hva jeg skal enda. Det er en ting jeg ikke har gjort på år og dager – kanskje du klarer å gjette?

17 kommentarer

Siste innlegg