Dette liker jeg at gutter gjør mot meg

Annonse – Sponset hår fra Luxushair. Annonselenker fra Nelly.

Processed with VSCO with p5 presetBUKSE – HER

🌹Er snille – Det er selvfølgelig viktig at gutter er snille mot andre, men viktigst av alt meg haha! Jeg har alltid tenkt slik at jeg vil ha en snill kjæreste, men ikke en som er alt for snill mot andre jenter enn meg haha.. 

🌹Spandere en drink eller middag – Det er så utrolig mange jenter som ikke liker at andre spanderer på dem fordi de liksom klarer seg selv og kan kjøpe ting selv, og det er helt greit det. Personlig mener jeg at det er koselig, selvom jeg har penger til det selv – det er liksom ikke pengene det gjelder, men tanken. Jeg kan også spandere en drink på en person hvis jeg har lyst til det og det er derfor jeg syntes det er koselig at andre gjør det mot meg også. Det betyr absolutt ikke at jeg skal bli med deg hjem fra byen om du spanderer en drink på meg, absolutt ikke og det at enkelte gutter faktisk tror og håper på det gjør meg kvalm. 

🌹Gentleman – Små ting er ofte viktigere enn man tror. Ting som for eksempel det å åpne døren og la jenta gå inn først, legger man faktisk ekstremt godt merke til. Sånne småting man skulle tro ikke betydde noen ting, betyr faktisk mye. 

🌹Vær ærlig – Etter min mening er dette absolutt noe av det viktigste! Jeg hater folk som lyver og ikke er ærlige med andre, det er så utrolig usexy. Ærlighet varer lengst!

🌹Tør å være seg selv – Dette er virkelig viktig og gjelder faktisk alle mennesker generelt. Det er så viktig å tørre å være seg selv og faktisk stå for det man mener. Jeg syntes det er skikkelig usexy at folk endrer meninger på grunn av andre og ikke tør å stå for det man egentlig mener! 

🌹Ikke vær egoistisk – Ush, egoistiske mennesker er noe jeg misliker ekstremt. Det er greit nok å tenke litt på seg selv osv, men et sted går virkelig grensa! Alle er mennesker og vi er likestilt uansett hvem man er, noe jeg syntes er veldig viktig!

🌹Vise følelser – Jeg er veldig glad i gutter som tør å vise følelser og som for eksempel tør å gråte om det skulle være noe. Jeg liker ikke gutter som gråter over alt mulig, men man skal tørre å vise følelsene sine og ikke skjule det fordi de mener det er teit. Det er ingenting teit med følelser!

🌹Litt badboy – En alt for snill gutt syntes ikke jeg noe om haha, man må være litt tøff og badboy også. Ikke alt for ille liksom, jeg liker ikke kriminelle – men litt tøff 😉

Processed with VSCO with p5 presetBUKSE – HER

Er du enig i noe? Hva slags gutter liker du?

7 kommentarer

Siste innlegg