Russ for en helg – HELT CRAZY

Annonse – LT_Landstreff

 Processed with VSCO with c1 preset

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har det helt supert her i Sverige. Det er så merkelig å tenke og si at vi faktisk er i Sverige akkurat nå, vi er jo akkurat på grensen til Sverige og kjører inn til Norge hver gang vi skal jobbe! I går var jeg og alle de andre jeg er med her på russetreff i Fredriksten, noe som var overraskende morsomt. Jeg trodde jeg var langt over russetiden, men det viste seg at jeg hadde det kjempe morsomt og gleder meg til en ny dag med russen haha..

I dag skal vi faktisk ha meet-up klokken 16:30 på russetreffet, jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å bli. Det var hvert fall super hyggelig å møte mange i går, så tror og håper det blir enda bedre i dag. Hvis du er her så må du komme bort å hilse på oss! Det er så gøy. Jeg ble forresten super glad i går da det var flere som kom bort å sa de leste bloggen min, jeg elsker dere haha.. Tro meg, jeg blir så mye lykkeligere av at folk sier det enn at de kjenner meg igjen fra Paradise Hotel, hehe!

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Det beste jeg vet med hotell og det jeg faktisk har gledet meg masse til med å bo her er så klart hotell frokosten, aah Gud som jeg elsker hotell frokost. Jeg bor sammen med Newa, noe som er kjempe koselig. Jeg digger den jenta, det er liksom ikke noe vondt i henne og hun vil alltid andre sitt beste. Newa pleier jo aldri bruke så veldig mye sminke og hun er veldig naturlig, men i dag tenkte vi å prøve noe helt nytt. Jeg sminket henne og det ble så fint! 

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

FØR JEG SMINKET NEWA:

ETTER JEG SMINKET HENNE:

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Været i dag er også helt på topp! Solen skinner, himmelen er helt blå og da smiler selvfølgelig jeg fra øre til øre. Nå skal vi ta en tur ut å kose oss i solen før turen går videre til Fredriksten landstreff, vi skal ha meet-up klokken 1630 så vi har et par timer på oss. Det blir deilig å slappe av i solen. Hva gjør du i dag? Ha en super fin dag, uansett hva du velger å finne på. Love you all♡

16 kommentarer

Siste innlegg