Jeg sminket lillesøsteren min

Heihei alle mine fine ♡

Som jeg skrev tidligere på bloggen i dag skulle jeg møte lillesøsteren min Julie i dag. Det er så koselig å møtes innimellom når det bare er oss to slik at vi kan gjøre skikkelige jente ting. Vi pleier jo som regel og kun møtes i familie sammenhenger og sjeldent alene, noe vi virkelig må gjøre noe med. Dette har jo hvert så koselig, og er det fortsatt. Akkurat nå sitter vi på Burger King å spiser litt, men før vi dro hit gjorde vi noe skikkelig morsomt som vi faktisk aldri har gjort før.

Vi bestemte oss plutselig for at jeg skulle sminke Julie og filme det. Julie har lenge hatt lyst til å være med på en YouTube video og nå skjedde det endelig!

FØR:

ETTER:

Haha det ble ikke akkurat som vi hadde planlagt, da sminken min var alt for mørk. Likevel syntes jeg ikke det ble så veldig ille! Dette er selvfølgelig kun et engangstilfelle og Julie pleier ikke å bruke sminke til vanlig, det får hun ikke lov til enda hehe 😉 Det er lov å ha det litt morsomt med sminke innimellom, slik som idag. Jeg aner ikke når eller i det hele tatt om denne videoen kommer ut på kanalen, det gjenstår å se! Jeg håper det ble greit, slik at dere også kan se. Vi hadde det så gøy!

Nå skal vi kose oss videre her på Burger King i hverandres selskap før Julie blir hentet igjen. Ha en fantastisk dag videre babes, vi blogges! Love you ♡

42 kommentarer

Siste innlegg