Angrer på håret mitt? FØR & ETTER BILDER

Annonse (? fikk sponset behandling på disse gamle bildene) – Hendrix Hair

Hallo alle sammen♡

Jeg bladde akkurat gjennom mine gamle bilder på telefonen og kom over noen bilder av det gamle, lange fine håret mitt. Da jeg klipte meg kort for en stund tilbake var jeg veldig redd for at jeg kom til å angre, jeg var faktisk veldig redd og stresset mye for akkurat det. Håret har jo veldig mye å si for meg og jeg syntes at hår er noe av det viktigste når det kommer til utseende, det er jo noe av det man ser og legger merke til aller mest. Det er så vanskelig for jeg vet liksom ikke heller om jeg angrer på at jeg klipte meg for jeg virkelig elsker håret mitt slik det er nå og vurderer faktisk å klippe det enda kortere neste gang jeg skal til frisøren. Jeg vet ikke når jeg skal til frisøren igjen, men en ting er sikkert og det er at det ikke er så alt for lenge til for nå må det snart gjøres noe med ettervekst og alt.

Som sagt bladde jeg gjennom gamle bilder på telefonen og fant disse bildene:

 Processed with VSCO with c1 preset

Se hvor fint og langt hår jeg hadde, helt naturlig. Her hadde jeg faktisk aldri i hele mitt liv brukt tape extensions før og dette er kun mitt hår! Så langt og fint og jeg vet ikke om jeg savner det eller ikke, haha.. Det var skikkelig merkelig å se disse bildene igjen nå. Jeg er super fornøyd med kort hår og har egentlig ikke angret eller tenkt tilbake på mitt lange hår, helt til jeg så disse bildene. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre!

Håret mitt har vokst ekstremt mye i det siste, og nå føler jeg liksom at jeg verken har kort hår eller langt hår – noe som egentlig plager meg litt. Enten så vil jeg ha kort hår, eller så vil jeg ha langt hår. Jeg liker ikke den mellomtingen jeg nå syntes jeg har. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Derfor trenger jeg din hjelp. Hva syntes du jeg kler best? Burde jeg bite tennene sammen og spare til langt hår igjen, eller burde jeg klippe meg kort igjen? Jeg aner virkelig ikke hva jeg har lyst til, for jeg har lyst på begge delene. En ting jeg også har vurdert lenge er å skaffe meg parykk og nye clip on extensions slik at jeg faktisk kan variere litt med håret mitt. Jeg blir jo så utrolig fort lei og jeg elsker å eksperimentere litt! 

🌸Hjelp meg ved å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet, det setter jeg stor pris på babes – Hva kler jeg best?

106 kommentarer

Siste innlegg