Kvalitetstid med gutta – Dette er helt sykt!!

Heihei fra en helt utmattet Isabelle!

Noen ganger forstår jeg ikke hvordan jeg gjør det, hvordan jeg klarer, hvordan kroppen min klarer. Nå burde jeg ligget å sovet, men her sitter jeg å oppdaterer dere og føler meg relativt fin. Jeg gleder meg ekstremt mye til jeg kan legge meg ned i sengen i kveld, og det med god samvittighet. Akkurat nå sitter jeg i bilen på vei hjem fra Trysil faktisk, det gir jo ikke mening haha – jeg var jo ute på byen i Oslo i går og var ikke hjemme før rundt klokken 0600 i dag tidlig. En time senere gikk turen videre til Trysil! Så jeg har kun sovet i en time i natt.. Jeg har jo lenge mast om at jeg har lyst til å dra å stå på snowboard og i dag var den eneste dagen som passet for alle sammen. Jeg dro sammen med stefaren min og lillebroren min, noe som var kjempe koselig! Alltid morsomt med litt kvalitetstid med gutta.

Det er helt sikkert mange som får sjokk nå og ikke trodde dette om meg i det hele tatt, noe jeg skjønner veldig godt haha.. En ting om meg som veldig få kanskje vet er det at jeg elsker slike ting som dette. Jeg er faktisk en veldig sporty jente som elsker å prøve nye ting! Jeg kan ikke huske sist jeg faktisk sto på snowboard, det er noen år siden. Jeg har heller ikke stått på det så veldig mange ganger, det er liksom slalåm det alltid har gått i – men som jeg sa, så elsker jeg å utfordre meg selv med nye ting.

Det gikk faktisk super fint i dag og jeg klarte meg veldig fint, syntes jeg selv hvert fall. En ting som ikke kommer til å bli så veldig morsomt i morgen og dagene fremover er lårene mine, jeg merker allerede at jeg begynner å bli støl liksom.. Gud så slitne de er haha! Jeg har jo nesten stått i knebøy i flere timer og det merkes. På slutten av dagen i bakken brant det kraftig i begge lårene mine, ikke digg!

Været var virkelig helt fantastisk, vi kunne ikke bedt om noe bedre. Solen stekte, vi spiste lunsj ute og koste oss masse i solen! Utsikten på toppen av fjellet var også helt syk, så fint. Jeg har lagt ut ganske mye fra dagen på Snapchat, så hvis du ikke har meg der enda er det bare å legge meg til. På Snapchat heter jeg «isabelleeriksen».

Har du vært i Trysil før?

11 kommentarer
    1. Jeg så deg i bakken og på skihytta❤️ Men ville ikke komme bort for var redd for at du skulle bli sint🤦🏼‍♀️❤️❤️

    2. Hei Isabell!❤️ Først ville jeg bare si at jeg elsker bloggen din og at jeg har møtt deg TO ganger!😁 Jeg kunne dessverre ikke komme på meetupet i går men jeg møtte deg på VG lista top 20 på Rådhusplassen i sommer! Og jeg møtte deg også i København med Martine på Top Shop i påsken(jeg er ganske sjenert så turte ikke prate så mye med dere..😕 men jeg tok bilde). Så over til spørsmålet: Jeg skjønte ikke helt hva du mente med at du var overrasket over hva folk klarte å lire av seg på gullsnutten i går..? Hva sa de og hvem sa det? 🤔❤️❤️ Loveu💗💗

    3. Du ser drit bra ut i det hvite antrekket du hadde på deg på Gullsnutten!
      Jeg lurte på om du har kjent på følelsen om å angre på å ha hatt sex med en person? Og hvordan man skal takle det.

    4. Kunne du noen gang datet en helt vanlig fyr? Da mener jeg som ikke har mye følgere på sosiale medier osv

    5. Anbefaler deg bakke,5,61 og 62. Har bodd i Trysil noen år.
      Hva synes du om at Martine kastet kulen forran kevin?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg