Jeg begynte å blø og måtte til legen

Heihei alle sammen ♡

Hvordan har dere hatt det i dag? Jeg har hatt det helt supert og akkurat nå er vi på vei hjem igjen til villaen. Vi har nemlig vært en tur i Valencia, som er et lite stykke unna der vi bor. Vi bor på et sted som heter Sant Rafael, det er egentlig langt ute i ødemarken – men veldig veldig fint og koselig. Vi kom ikke hit for å være ute på byen liksom, mer for å slappe litt av og sist men ikke minst litt varmere vær. I dag da det var litt overskyet tenkte vi det passet perfekt å ta turen inn til Valencia, det er et par timer å kjøre.

Planen var å være i Valencia ganske lenge, gå rundt å titte og kose oss og det gjorde vi. En ting jeg angrer ekstremt på var sko valget mitt! Jeg klarte selvfølgelig å ta på meg helt nye sko, gikk uten sokker og det tok ikke lang tid før jeg fikk gnagesår og faktisk begynte å blø.

Verdens beste sko..

Det ble så vondt etterhvert at vi var nødt til å gå til legen på stranda haha… Der folk helt sikkert kommer for ekstremt mye verre skader enn det jeg gjorde, nesten litt flaut – men det var så vondt. Det endte med at dem lappet meg sammen med både det ene og det andre! Jepp, jeg er litt diva. Jeg har faktisk aldri hatt så ille gnagesår at jeg har begynt å blø så mye som nå, skoene mine har blod på seg og det rant faktisk blod fra sårene i stad.. Uff!

Dette skjedde jo selvfølgelig med en gang vi kom til Valencia så det ble ikke akkurat så veldig mye gåing. Bandasjene datt også av til slutt så jeg har gått rundt uten sko i hele dag! Du skulle likt å visst hvordan det ser ut under beina mine nå for å si det sånn.. Æsj, så møkkete haha! Det aller første jeg skal gjøre når vi kommer hjem igjen er helt klart å vaske de skittene bena mine! Nå har jeg hvert fall lært det og håper ikke jeg gjør samme feilen igjen, selvom det helt sikkert kommer til å skje!

Over til noe positivt da så har vi det veldig fint her og koser oss masse. Jeg har knipset masse bilder i dag som jeg tenkte å legge ut på bloggen litt senere i dag, så det er bare å følge med! Bildene er super fine.

Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! Love you all ♡

27 kommentarer

Siste innlegg