Martine flasher puppene på restaurant + Vi møter dere // VIDEO

annonse – comfort hotel, vinterlyd

Heihei alle mine fine♡

Da var det søndag og endelig klart for en ny video på YouTube kanalen til Martine og meg. Vi har faktisk akkurat landet her i Danmark og sitter for øyeblikket på flyplassen å venter på bagasjen vår. For noen dager siden var vi i Trondheim på Vinterlyd og møtte masse fine mennesker der. Vi vlogget så å si hele turen og hadde en super reise. 

Jeg håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen vår, den kan du finne HER. Det er helt gratis å abonnere. 

 

9 kommentarer
    1. Hvorfor dekker dere til puppene hennes når de som så på paradise Hotel sesong ni har sett puppene hennes helt nakne?

    2. hello! kjapt spørsmål: hvordan legger du løsvipper? jeg har prøvd 5336 ganger og det bare går ikke.. #klikker

    3. OMG!!!!!!!?!????? 🦄🦄🦄🐴🐴🐴🦄🐴🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🐴🐴🐴🐴🐴😀😀

    4. Jeg elsker dere! Dere er forbildene mine!!❤️❤️Om du/dere svarer på denne klikker det for meg!!😭💓😱

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg