Ny tatovering på halsen

Annonse – lenker – Ginatricot

Heihei alle sammen♡

Hvordan har dere det i dag? Dagen min startet ganske tidlig, noe som er veldig uvanlig for meg – spesielt på en lørdag! Det er så deilig å våkne opp tidlig en lørdag og føle seg fin og uthvilt. I dag har jeg vært med en venninne til byen fordi hun skulle ta en ny tatovering og nå sitter jeg i leiligheten hennes her på Grunerløkka. Jeg er nok nødt til å komme meg hjem snart for i dag skal jeg begynne å pakke til reisen i morgen, jepp imorgen reiser jeg og jeg gleder meg som et lite barn. Reising er helt klart min favoritt ting å gjøre. 

Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til å pakke, jeg syntes det er så utrolig kjedelig! Jeg hater å pakke og jeg hater å leve i en koffert, men sånn er det. I dag ser jeg ikke akkurat ut som en million kroner haha.. I dag tidlig slang jeg bokstavelig talt bare på meg det første jeg fant, droppet sminken og jeg tror ikke jeg en gang har gredd gjennom håret mitt! 

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with p5 presetLIGNEDE JAKKE – HER. LIGNEDE BUKSE – HER.

Venninnen min tok faktisk tatovering på halsen, veldig nærme ansiktet og det ble faktisk skikkelig kult syntes jeg. Jeg personlig kunne nok aldri tatt en tatovering på halsen, det syntes jeg er litt skummelt haha! Fuglene hadde hun der fra før av og tok teksten i dag. ”Dreamer” er en sangtittel som betyr veldig mye for hun og det er derfor hun valgte å ta akkurat det. 

Jeg håper alle får en fantastisk lørdag, uansett hva du velger å finne på. Jeg har absolutt ingen planer i kveld, bortsett fra å pakke litt og redigere video! Klarer du å gjette hvor jeg reiser i morgen? Det er faktisk ikke så vanskelig å gjette og jeg har skrevet litt om det før på bloggen 😉 Vi blogges senere babes, ta vare på hverandre! Love you all♡

11 kommentarer

Siste innlegg