Selge kroppen og sex – Jobbe som hore og leve av rike menn

annonse – lenker – Ginatricot

LIGNEDE ROSA GENSER – HER

Heihei alle sammen♡

Er det ikke flere enn meg som er ekstremt nyskjerrig på forskjellige ting? Ting som man helt sikkert aldri kommer til å finne ut av? Det finnes så utrolig mye her i verden som jeg er veldig nyskjerrig på. Jeg skulle ønske jeg visste alt og kunne prøve og teste ut alt som var å prøve å teste ut. Noe som også fascinerer meg ekstremt mye er oss mennesker og hvor forskjellige vi faktisk er! Det at enkelte mennesker kan ha så forskjellige meninger at det til slutt kan ende med krig syntes jeg er merkelig. 

En ting jeg virkelig skulle ønske jeg visste mer om er mennesker som selger kroppen sin mot sex og folk som lever av andre rike mennesker, akkurat det yrket fascinerer meg virkelig. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg syntes det bare er spennende at folk faktisk kan leve av det og ikke minst klarer å leve av det. Jeg kunne aldri i hele mitt liv jobbet som prostituert, eller vært avhengig av en annen person. Jeg har likevel respekt for de som faktisk gjør det, men vi er forskjellige og har forskjellige meninger! Jeg har sett både dokumentarer og videoer på YouTube av folk som forteller om sine erfaringer rundt det og forteller hvordan det faktisk er og for eksempel leve som en sugarbaby. Til dere som ikke vet hva sugarbaby og sugardaddy er så er sugardaddy som oftest en rik eldre mann som gir penger og gaver til en sugarbaby, som er som oftest en yngre dame. 

Jeg har så lyst til å finne ut hvordan det faktisk fungerer og hvordan man kan leve og være så avhengig av en annen person. Nettopp fordi jeg personlig aldri kunne klart det, jeg vil være selvstendig og klare å ta vare på meg selv. På en annen side kunne jeg helt sikkert tatt i mot en gave liksom, men ikke i bytte mot sex. Er det liksom det det går ut på? Må man ha sex med disse menneskene, eller har disse gamle mennene så mye penger at de ikke aner hva de skal bruke det på at de må finne en måte å bruke de på? Jeg skjønner ikke, det er så merkelig haha.. Jeg så en YouTube video her om dagen av en jente som prøvde å melde seg inn på en side hvor man kan bli kjent med sugardaddies og slike ting, bare fordi hun også var veldig nyskjerrig på dette. Jeg aner ikke hvordan det gikk med henne, men det tyder jo på at andre tenker det samme som meg – at det er flere enn meg der ute som er nyskjerrig på hvordan dette foregår! 

7 kommentarer
    1. Jeg møtte en gang en skikkelig kjekk eldre mann i en hotellbar. Han kom bort til meg å vi snakket sammen ganske lenge. Da det begynte å bli sent så spurte han meg om han kunne kjøpe meg en gave og at vi møtes i morgen. Jeg var akkurat som deg med å være nysgjerrig på slikt så jeg tenkte bare hvorfor ikke? Jeg lever bare en gang hahaha. Dagen etter møttes vi samme sted, og jeg fikk min aller første designer veske! Trodde jeg skulle dø av glede hehehe. Vi fant tonen ganske kjapt så det bare fortsatte. Jeg ville studere medisin, men syns det ble så tungt med tanke på mye jobbing. Så da betalte han for en stor fin leilighet, mat, og alt annet av ekstra ting jeg skulle ønske imot at jeg faktisk studerte medisin. Vet at folk vil dømme meg for dette. Men jeg elsker å leve sånn. Har vært med han på masse reiser til nydelige steder å sett ting jeg aldri ville sett utenom. Man trenger virkelig ikke å ha sex.. jeg trengte det ikke hverfall. Men jeg lå med han til slutt. Eller dvs det gjør jeg fortsatt. Er nå tre år siden vi møttes først 🙂 og studerer fortsatt medisin 🙂

    2. Jeg var nysgjerrig og skulle finne ut alt om alt, men, plutselig fant jeg ut litt for mye og alt forandret seg. Jeg reiste mye og kunne gjøre hva som helst; men, det var alt for mye, grusomt og farlig. Etterpå, ville jeg bare hjem, komme meg vekk og slappe av.. Jeg sette stor pris på dette nå; hvem jeg er og hva jeg har, stille og rolig som det var ?curiosity killed the cat!? Kanskje det er bedre til å nytte det vi har instedenfor å prøve a finne på ubehagelig ting og angrer etterpå Men, det er umulig til å forklare til andre uten at de har opplevd det, så, kjøre på.. #littserriøstmen,

    3. Hei, det er en serie på NRKTV som følger en dansk jente som lever av dette. Hun svarer på mye av nysgjerrigheten rundt dette. Husker ikke hvor mange episoder det er, men den er verdt å sjekke ut og ligger ute nå

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg