I dag kan du møte meg hvis du er…

..I Trondheim! 

Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Heihei alle sammen, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Vi har akkurat gjort oss klare til en fin dag her i Trondheim. Som jeg skrev tidligere ble jo dette en super spontan tur og jeg og Sofie bestemte oss i går formiddag at vi skulle dra allerede tre timer etterpå, noe som er helt sykt haha! Det ble jo ikke en veldig lang tur, vi reiser jo hjem igjen til Oslo allerede i kveld, men en dag borte er morsomt og jeg elsker å være så spontan som det jeg var nå. Martine bestemte seg jo også for å være veldig spontan og tok turen fra Bergen til Trondheim for å møte oss, veldig koselig!

I går kveld tok vi oss en liten tur på bowling da vi var nødt til å vente litt på Martine. Hun tok jo et senere fly enn oss. Det er veldig lenge siden jeg har bowlet så det var veldig morsomt å gjøre det igjen.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

I dag er planen å gå litt rundt og finne på ting, men vi skal også på vinterlyd. Det gleder jeg meg masse til for jeg har nemlig aldri vært på det før! Planen er at vi skal ta litt bilder med folk og stå på en stand litt, jeg kommer nok ikke til å stå der så veldig lenge da jeg ikke ”jobber” her slik som Martine. Koselig likevel å stikke innom en tur. Sofie og jeg skal gå litt rundt og kose oss! 

Hvis du er i Trondheim så kom gjerne bort, det er alltid koselig. Akkurat nå sitter vi på en restaurant på Solsidan som heter Graffi, vi rakk jo ikke frokosten på hotellet i dag tidlig – sjokk haha.. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Straks går turen videre, og jeg gleder meg til å se hvordan det blir på vinterlyd. Vi vlogger forresten til YouTube kanalen vår, jeg tror det kommer til å bli en veldig fin og koselig vlogg. Jeg må forresten bare legge til et bilde av et kjempe koselig brev jeg har fått. Martine fikk det da hun var i Bergen og ga det til meg nå. Jeg blir så rørt og syntes det er så koselig med slike ting. Det er virkelig de små tingene som teller! Tusen tusen takk Maia♡

Processed with VSCO with c1 preset

Isabelle** haha! ♡♡♡ Love

13 kommentarer
    1. Martine har skikkelig fine øyne og er skikkelig pen og du er skikkelig skikkelig pen jeg elsker dere begge skulle ønske jeg kunne møte dere❤️❤️❤️❤️ Hilsen Maja på 11 år

    2. Hei som du ser heter jeg Ane og jeg har abonnert på YouTube kanalen deres og sett alle videoene. Couple yoga challenge var veldig morsomt.❤️

    3. Åh, dere er så fine!❤️ Jeg bare lurer på en ting, hva synes du om venninner som er med hverandre hver dag, og sover hos hverandre hver dag, til og med i ukedager,helger og ferier:)

    4. Er hun jenta på snapchatten din med Martine og Sofie, hun derre Ine fra denne sesongen av pærra? PS: elsker bloggen din<33

    5. Jeg så deg i Trondheim og du er mye finere i virkeligheten en du er på bilder❤❤I❤u

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg