Jeg reiser i kveld – Dette er helt sykt!!

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det? Akkurat nå har jeg det faktisk helt supert. Jeg nevnte jo på bloggen tidligere i dag at jeg vil reise masse i år og at jeg har en del reiser planlagt, men i kveld reiser jeg faktisk på tidenes spontantur. Jeg elsker å være spontan og bare gjøre ting helt ut av det blå. I kveld reiser jeg altså en liten tur til Trondheim, jeg aner ikke hva som skjer der eller hva vi skal. Jeg fikk bare en melding fra Sofie som spurte om jeg ble med å gjøre noe veldig spontant, og selvfølgelig svarte jeg ja. 

Altså hvor kult er ikke det? Jeg er så takknemlig og glad for at jeg faktisk kan gjøre slike ting som dette, veldig spontant! Vi reiser om kun et par timer og jeg begynner å få veldig dårlig tid i og med at jeg ikke har gjort klart noe som helst. Jeg må pakke, fikse meg og gjøre alt klart. Vi blir bare borte til i morgen kveld så jeg trenger heldigvis ikke pakke så veldig mye. Jeg gleder meg masse og er spent på hva vi kommer til å finne på. En ting er hvert fall sikkert og det er at vi skal ha det kjempe gøy! Jeg elsker å være spontan, det er sånne turer som ofte blir de beste. Vi blogges senere i kveld babes, ha en fin dag videre. Love you all♡

 Processed with VSCO with c1 preset

LET’S GO

13 kommentarer

Siste innlegg