Viser pupper for likestilling

Hallo alle mine fine♡

Jeg vil starte med å si gratulerer med dagen til alle babes der ute. I dag er det kvinnenes dag! Jeg skal være helt ærlig å si det at jeg egentlig ikke bryr meg så veldig mye om denne dagen, jeg har heller aldri gjort det. Jeg visste ikke at det var kvinnedagen før denne dagen kom og andre begynte å skrive om det, da skjønner du hvor lite jeg henger med. Det er selvfølgelig veldig kult at vi har denne dagen, det har jo noe med likestilling å gjøre.

Kvinner og menn skal bli behandlet likt uansett hvilken setting vi er i. Enten det er på jobb, på gata eller hvor som helst skal bli behandlet helt likt – dette står jeg for hundre prosent. Damer er rå og det kommer vi alltid til å være, hallo – vi føder haha! Jeg står hundre prosent for at alle mennesker uansett kjønn, religion og bakgrunn skal bli behandlet likt, tjene like mye og jobbe der man vil – man trenger ikke være mann for å være sjef.

           

Et bilde av meg uten BH og gjennomsiktig genser fordi jeg vil og fordi jeg kan! GRL POWER. Er det nøye?

Så over til noe helt annet. I dag våknet jeg overraskende tidlig, av alarm selvfølgelig så det var planlagt. Har ikke jeg på alarm på morgenen sover jeg uten tull til det neste århundre, jeg sover så tungt når jeg først sover og er utrolig trøtt på morgenen og med en gang jeg våkner. Jeg er så B menneske som du bare får det til! Jeg har egentlig ikke lyst til å være det, men sånn er jeg bare. I dag hadde jeg på vekkerklokken allerede klokken 0900. Kona til pappa er instruktør på gruppetimer og jeg bestemte meg får å dra å teste det ut. 

Det var utrolig hardt og jeg tror faktisk ikke jeg har svettet så mye siden jeg grillet i sola sist sommer. Det var ekstremt slitsomt, men nå føles det så klart veldig bra. Jeg var jo ferdig med treningen før jeg pleier å stå opp og det var noe av det beste. Kanskje jeg skal gjøre dette vær eneste torsdag.

Processed with VSCO with c1 preset

Enda et bilde av meg uten BH og litt gjennomsiktig topp, fordi jeg vil og jeg kan.. Denne gangen med litt stive nipler også! Alle har jo det? Er det nøye?

Jeg sier ikke at man skal gå rundt å flashe pupper hele tiden og si at det er for likestilling, kvinner og menn har forskjellig kropp sånn er det bare. Jeg er heller ikke interessert i å legge ut bilder av puppene mine uten noe som helst på, det syntes jeg blir for personlig. Jeg er hvert fall glad for at jeg har pupper og en vagina. Pupper er sexy! Pupper har jo egentlig ingenting med likestilling å gjøre, kropp er kropp – men det betyr ikke at vi bruke bh og skjule puppene våres. Vi kan gjøre hva vi vil. Har jeg lyst til å gå uten bh med en litt gjennomsiktig genser og vise litt kvinnelige bryster så kan jeg gjøre det, selvom kvinner og menn ikke har like pupper. Jeg kan gå kledd akkurat slik jeg selv ønsker, alle kan det!

♡♡

Ha en fantastisk dag videre alle mine fine! Jeg er glad i dere alle sammen♡ 

16 kommentarer

Siste innlegg