Jeg tok på et fiskeøye og skal nå drite meg ut på gata..

annonse – lenker – ginatricot

Heihei alle mine fine og god fredag ♡

Nå sitter jeg å spiser lunsj sammen med en venninne, vi tar en liten pause fra jobb. Vi driver nemlig å filmer videoer til YouTube, både min kanal men også Agnetesh som selv kaller seg på YouTube.

Skjorte – HER. Lignede belte – HER. Bukse – HER

Nå har vi fått filmet en video og vi har en igjen som jeg skal legge ut. Til Agnete sin video filmet vi «Whats in the box» noe som var helt jævlig. Det endte jo med at jeg drev å tok på et fiske øye og et dødt fikse hode, noe som var utrolig ekkelt haha.. Bra for videoen sin skyld da! Det som er så merkelig er at vi vet jo at det ikke er noe farlig i denne boksen, likevel skvetter vi til, skriker og er redde! Jeg tror begge videoene vi filmer i dag blir utrolig morsomme. Jeg skal blant annet gå rundt å drite meg ut på gaten.. Det blir gøy, hvert fall for dere når videoen kommer ut!

Nå skal vi spise opp og fortsette med filmingen, ha en fantastisk dag videre babes! Love you all ♡

Har du forresten noe tips til hva jeg kan gå å gjøre på gata?? LEGG IGJEN EN KOMMENTAR! #truthordareinpublic

12 kommentarer

Siste innlegg