Jeg er en hore som ber om å bli voldtatt

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har det fint og har akkurat våknet etter en kjempe fin kveld på show med fine mennesker. I går var jeg invitert til Stian Blipp Show og tok med meg en venninne, der møtte vi Sofie og Andrea helt ut av det blå – noe som var veldig koselig og vi slo oss selvfølgelig sammen!

Det var mange kommentarer som kom inn på bloggen i går om at toppen min er litt gjennomsiktig og ja jeg var klar over det. Jeg skrev til og med i forrige innlegg at jeg syntes deg er litt kult! Man ser jo faktisk bare skyggen. Det betyr ikke at jeg ber om å bli voldtatt eller er en hore – det fikk jeg nemlig høre i går, noe som er helt latterlig. Det at folk faktisk klarer å kommentere noe slikt er helt sykt og jeg forstår det ikke. Ikke det at jeg bryr meg, jeg vet jo selv hva som er sant og ikke. Jeg bare skjønner meg ikke på enkelte mennesker – «ber om å bli voldtatt» really? Voks opp!

Senere på kvelden var det etterfest med alle som var på showet og da slang selvfølgelig vi oss på! Vi tok et par drinker og bare satt å snakket og koste oss! Det var jo onsdag kveld så ingen av oss hadde veldig lyst til å drikke oss fulle å dra ut så det droppet vi, selvom vi faktisk pratet om det også haha! Vi var på en koselig liten bar som heter «Hvaskjer», jeg hadde faktisk aldri vært der før i går.

Det er så kaldt ute om dagen, spesielt om kvelden og jeg som ikke tåler minusgrader i det hele tatt var selvfølgelig nødt til å ha på jakken inne hele tiden. Da vi gikk ute i går kveld mistet jeg følelsene i både leppene og fingrene og vurderte sterkt å bare hoppe inn i en varm taxi å komme meg hjem, jeg hater virkelig kaldt vær og det gjør meg faktisk irritert haha.. Jeg tror ikke jeg er skapt for å bo her i Norge og tror ikke jeg kommer til å bo her hele livet mitt.

Alt i alt så var kvelden kjempe fin og jeg angrer verken på at jeg dro på showet eller videre ut på etterfest. Showet var faktisk skikkelig morsomt og litt annerledes, noe jeg digger. Vi fikk liksom ikke beskjed om når vi skulle klappe slik man som oftest får på slike talkshow, så det var mer «real» og det liker jeg!

Nå skal jeg spise litt mat før jeg starter dagen, jeg har en del jeg skal få gjort i dag når det kommer til jobbfronten. Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! Love you all♡

20 kommentarer
    1. Ikke bry deg om det. Merker at jeg blir sint av folk som skriver sånne ting på nett😡,de er bare misunnelig på deg. Ly Isabelle💓💓keep up the good work girl☺️💓👑

    2. Hvorfor er det ballonger hjemme til deg egentlig, har du bursdag. Jeg snakker om det du sender på snap

    3. Hei jeg synes du kan gå med hva du vil. Ingen kan bestemme over deg og antrekket ditt tenk på det❤️ Og dere som sender HATES til Isabelle kan bare drite i det og heller legge seg fordi det er mer nyttig💙

    4. Ingen ber om å bli voldtatt. Alle jenter skal kunne kle seg i det de føler seg komfortable i.. om en gutt bare må voldta henne for at hun kler seg i noe hun føler seg bra i er det noe galt med han, ikke henne.. vi jenter går ikke akkurat rundt å tenker at vi skal voldta en gutt fordi han går uten skjorte.. blir sykt trist av at folk faktsik tenker at voldtekt er den som ble voldtatt sin feil.. var gutten kåt er det jo lettere å gå å runke på dass liksom?

    5. Til alle som kaller Isabelle hore hva med å bruke hodet litt!
      Hun bestemmer selv hvordan hun kler seg å vist hun hadde bedt om å bli voldtatt så tror jeg ikke at hun hadde hatt så mange lesere så folkens bruk hodet!

    6. The way we dress, doesn?t mean yes. Ingen har lyst å blir voldtatt, og folk som mener noe annet kan umulig ha det bra med seg selv…

    7. Hei jeg liker bloggen din bra osv.. men føler at noen av inleggene er kun for å tjene penger mens andre er veldig bra.. ikke hate❤️

    8. Add meg på Snap: julieljokjell. Er elleve år å plizzzzz💜💛💚😻😍💙💔💟💝💞💌

    9. Du R ikke anonym når du skriver snappen din i et kommentarfelt hvor hvem som helst kan se det, Julie

    10. Du er så clickbaiter at det er kvalmt og det er så sykt synlig at det er du som skriver kommentarene du bruker for klikk. Når skal du innrømme det, det ser så sinnsykt dumt ut…

    11. Det er faktisk dritstøgt å gå med gjennomsiktig topp uten undertøy! Guttene synes ikke det er fint engang (for de som er opptatt av det). Virker bare billig og kjedelig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg