Jeg skal reise igjen

Hallo alle mine fine♡

I dag våknet jeg til at billetter til en liten syden ferie er i boks, og det gjør meg så glad. Jeg kjenner meg selv såpass godt etter disse 21 årene at jeg er nødt til å ha noe å se frem til. Har jeg ikke det blir jeg bare deppa og lei av alt og ingenting haha uff, det hørtes trist ut. Det er faktisk en del reiser som skjer fremover så jeg er veldig spent og gleder meg masse til denne kalde tiden er over.

Den reisen jeg bestilte nå er med noen venninner og faktisk noen kompiser også, vi skal reise i April så det er enda en liten stund til. Regner med og håper for all del tiden kommer til å gå fort. En gang i løpet av enten dette året eller neste år har jeg så lyst til å bestille en enveis billett et sted, helst Los Angeles og egentlig bare se hva som skjer. Jeg håper jeg får til det for det hadde virkelig vært noe. Jeg elsker å reise, det er virkelig min favoritt ting i hele verden! Nye steder, nye opplevelser og ikke minst nye minner er noe jeg setter så enormt stor pris på – så dette blir bra. 

 Processed with VSCO with b1 preset

En reise i sommerferien er også planlagt og bestilt, da skal jeg reise litt lenger enn det jeg skal i April. I sommer skal jeg til andre siden av jordkloden igjen og det klarer jeg nesten ikke vente til! 

Hva er ditt favorittland og sted du har vært?

11 kommentarer
    1. Jeg elsker å reise til varmestrøk.Men jeg har flyskrekk..Vet du hva jeg kan gjøre sånn at jeg blir ikke det kjære Isabelle?❤️Du er så modig,snill,verdens beste blogger og youtuber.Men hvor skal du reise?😊

    2. Hei lurer på en ting. Når man har sex med en man møter ute på byen, hvor drar man da? Syntes det er litt skummelt å dra hjem til noen man møtte på byen, og skummelt å ha med en fremmed hjem. Han vet jo da hvor du bor og kan komme tilbake senere. Please svar, har lurt på dette lenge. Hva er vanlig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg