Noe av det beste jeg har smakt

Heihei og god kveld alle mine fine♡

Nå har jeg akkurat kommet inn døren hjemme etter en kjempe koselig kveld sammen med pappa og mine søsken på den siden av familien. Som jeg har snakket litt om på bloggen tidligere er jeg veldig sjeldent med disse og når vi først gjør ting som å gå ut å spise som vi gjorde i kveld er det ekstra koselig.

Fine lillesøsteren min, Julie ♡

Pappa og broren min ♡

Vi var på en restaurant jeg aldri før har vært på, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg aldri har vært der. Det var helt fantastisk mat og ikke minst stemning! Vi spiste tre retters middag, med forrett, middag og dessert. En ting som er bombe sikkert, det er at dit skal jeg tilbake! Dette var uten tvil noe av det beste jeg har smakt.

Nå skal jeg slappe litt av før jeg skal hoppe i dusjen og legge meg. Jeg sto jo tross alt opp veldig tidlig i dag og i morgen er en ny dag med en del planer jeg ser frem i mot! Ha en fin kveld alle mine fine, ta vare på hverandre! Love you all ♡

43 kommentarer

Siste innlegg