Jeg er redd, ulykkelig og trenger en pause

Hver dag i snart et helt år har jeg nå lagt ut innlegg på denne bloggen, flere ganger om dagen. Det har ikke vært mye med pauser, noe jeg merker at jeg trenger. I det siste har jeg tenkt veldig mye på hva jeg faktisk skal gjøre videre og jeg har enda ikke kommet frem til et svar. Jeg aner ikke hva jeg vil gjøre med livet mitt og jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er lykkelig slik det er nå.

Jeg har mange planer og enorme drømmer som jeg bare venter på å få fullføre, men jeg vet bare ikke hvordan! Jeg vet ikke hva som skal til for at jeg skal bli lykkelig, men et eller annet må skje snart og den eneste som kan gjøre noe med dette er meg selv. Jeg er ansvarlig for meg selv og min egen lykke og jeg må passe på at jeg ikke mister meg selv oppi alt det som skjer nå. Jeg er så forvirret, redd, ulykkelig og masse masse mer. 

 Processed with VSCO with b1 preset

En ting jeg vet for sikkert er at jeg er evig takknemlig for at jeg har denne bloggen med alle dere fine lesere, jeg er glad i dere! Jeg kommer ikke til å slutte å blogge selvom jeg vet at det tærer på meg og det er ikke bare bare å skulle styre en blogg og ha en dagbok åpen på internett. Jeg har valgt det selv, ja – men Gud så glad jeg er for det. 

23 kommentarer
    1. Kjære Isabell! det er trist og høre at du ikke er lykkelig nå jeg håper virkelig du finner ut hva som gjør deg lykkelig og at du følger drømmene og magefølsen din, det er viktig og finne ut hva som har en verdi i livet ditt. Ta deg en pause hvis du føler at det er det rette nå vi lesere vil alltid være der❤️Hvis du føler for og blogge igjen om en måned så gjør det. Det viktigste er at du har det bra😊håper du snart kjenner deg litt bedre😊klem:)

    2. uff, så trist å høre, vakre deg<3 håper du tar en pause nå og lytter til kroppen din slik du ikke går på en smell<33 heier på deg<3

    3. Isabell❤️Jeg er en stor fan av deg jeg lurer på om du kan komme til Bodø en gang😘😘hils denne kommentaren til Martine

    4. så sterk og modig kvinne du er! Du finner ut av ting så snart som du har valgt å ta deg pause og tenke. Det er noe du trenger for å få slappet av osv. Ellers er du nydelig og veldig godt forbilde<3

    5. Åå kjære deg, du burde kanskje ta en pause ja, og når du kommer tilbake, så er vi her og venter på deg. Jeg skjønner stresset, og jeg har vært igjennom det samme med YouTube. Jeg har tenkt mye at det er ikke noe mer å oppnå i livet, det er ingen ting jeg har å jobbe for, og ingen ting å vente på. Men så fant jeg lykken i skuespill, og nå satser jeg på det, og flytter til LA for å bygge det opp på videregående <3 Det er kjempegøy å ha den følelsen av at du har funnet noe å se fram til, og det gjør nok du også! Stå på, fine deg.

    6. Stå på videre Isabell❤️ Vi støtter deg💕Du og Martine har de beste bloggene og beste yt kanal i hele verden😊

    7. Test ut ulike ting! I tillegg til blogg kan du jo ha en ekstra jobb et par dager i uken, søk på ulike jobber, som for eksempel Espresso House, Cubus og slikt? Kanskje det er en fin ekstrajobb? Eller så finner du da ut om det ikke er noe for deg og da vet at du kan utelukke det. En fin måte å starte jakten på det perfekte❤️

    8. Å ha en timeplan på hva man skal gjøre i iallefall halvparten av dagen kan hjelpe mye. Da føler man at man har mer kontroll over seh selv, men støtter deg fullt og helt gjennom dette❤ Du har kommet så langt nå, stå på!

    9. Mest sannsynlig er det fordi du ikke utfyller dagene dine med noe.. Finn en ny hobby, som for eks. lær deg et instrument, begynn å male/tegne, ri. Du burde også skaffe deg en ekstra jobb for å komme deg ut og selvrealisere deg. Når du er alene uten arbeidsmiljø og maslows behovspyramide (google it), blir det slikt. I tillegg har du dårlig døgnrytme, og det at du er våken til sent på natt til sent på dag er ikke bra. I natt kan du ta på alarm til klokken 09 imorgen, og da er du våken absolutt hele dagen uansett hvor vanskelig det er. Imorgen kveld gjør det det samme, og slik gjør du i et par uker. Da vil du få en bra døgnrytme, og i tillegg til at du har en jobb og hobby vil du føle deg mye bedre 🙂
      HUSK D VITAMIN OG AT DU ALLTID HAR GOD TILGANG TIL LYS!!!!

    10. Pass på deg selv Isabelle! Det kan hjelpe å vende seg til Gud! Har du tenkt på at Gud kan hjelpe deg? Hvis du blir kristen og sier til Gud at du angrer av hele ditt hjerte på alt det gale du har gjort, kommer han til å tilgi deg å gi deg en ny sjanse! Vi er alle en del av hans univers og han VIL ha deg også med Isabelle. Be til far i himmelen og tro på at Jesus kristus døde på korset for at alle han etterkommerer ska ha det bra og bli frelst for våre synder! Verden vil ikke lengre gå mot deg men med deg!
      Vil du vende deg mot Gud kan det være til hjelp å lese i Bibelen! Hvis du ikke har en bibel eller vil ha en læreplan kan du laste ned bibelappen. Då får du opp bibelvers daglig og det er mange læreplaner som er lette å følge og som gjør at du kommer nærmere Gud! For vil du tro på Gud må du også bruke tid med han å bli kjent med han!
      Håper det er til hjelp! Klem fra Ina!

    11. Stå på Isabell❣️ Ta deg en pause om du trenger det, så kommer du sterk tilbake❤️ Vi venter på deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg