VIDEO – Martine sminker meg i blinde.. Jeg ser gal ut

Heihei alle mine fine♡

Søndag og endelig tid for en ny video på YouTube. Denne gangen sminker Martine meg i blinde og resultatet ble ikke akkurat noe å skryte av, jeg ser jo nesten helt gal ut. Det har blitt mye etterspurt at vi skal sminke hverandre i blinde, så here you go! Husk at hvis du ønsker deg en video er det bare å kommentere det du vil at vi skal filme så skal vi prøve å fikse det. Jeg håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen vår, den kan du finne HER. Det er helt gratis♡

– ENJOY BABES –

 

5 kommentarer
    1. Hei, lurte på om du og Martine kunne lage et brynskurs på youtube kanalen deres… Jeg har litt issues med å finne og lage formen på bryna mine, og dere har jo veldig fine bryn begge to. Håper dere gjør det, hadde satt veldig stor pris på det. Takk på forhånd.❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg