Slik ser jeg ut i dag – Jeg føler meg fin

annonse – lenker –  nly, gina.

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

MASSE FINE ROSA TOPPER – NLY HER. (Husker ikke hvor min er fra..)

BELTE – FRA BIKBOK. LIGNEDE HER.   

BUKSE – HER

LIGNEDE ØREDOBBER – HER. 

God kveld alle mine fine♡

Da er jeg endelig klar til å komme meg av gårde i bursdag, som vanlig er jeg alt for sen å skulle vært ute av huset for en god stund siden.. Jeg skjønner ikke hvordan jeg plutselig kan få så dårlig tid når jeg seriøst har hatt hele dagen på meg! Det kommer nok til å være et mysterium så lenge jeg lever haha. I dag skal jeg i bursdagen til en venninne som heter Bea, jeg gleder meg masse og er veldig spent for kvelden!

Jeg elsker sminken og antrekket mitt i dag og jeg føler meg bare kjempe bra og det hjelper masse på humøret også – denne dagen blir nok bra! Jeg kommer til å ta med meg kamera å få knipset et par bilder. Det er viktig med litt minner! Ha en fantastisk dag videre mine babes, vi blogges! Love you all♡

20 kommentarer

Siste innlegg