Utseende mitt er ødelagt.. Aldri mer skal jeg gjøre dette

Annonse – lenker – nly. (Vippene er sponset, eclat studio)

Heihei alle mine fine♡

La oss bare ta et minutts stillhet for vippene mine.. De er totalt ødelagte etter at jeg satte på vippe extensions og det er noe jeg er 98% sikker på at jeg aldri kommer til å gjøre igjen. Jeg har hatt det før og det var en grunn til at jeg ikke valgte å ta det igjen da og nå opplever jeg det samme igjen. Vippene blir jo totalt ødelagte, det ble hvert fall mine! Det er heller ikke fint etter et par uker og man er nødt til å fylle på, noe som blir dyrt i lengden om man ikke får behandlingen gratis.

Noe som er skikkelig kjipt er det at jeg var veldig fornøyd med vippene mine før jeg satt på falske. Før jeg satt på disse for en måneds tid siden hadde jeg fine naturlige vipper og jeg ble lovet at de ikke kom til å bli ødelagte av å sette på falske, vell nå er dem ganske så ødelagte i mine øyne.. 

Som de fleste skjønner fikk jeg disse vippene sponset, men det betyr ikke at jeg ikke kan fortelle min ærlige mening – noe jeg alltid gjør her på bloggen. I starten var jeg kjempe fornøyd og syntes vippene så utrolig bra ut, men det tok jo ikke lang tid før de begynte å falle av en etter en og da sier det seg selv at det ikke ser så veldig fint ut etterhvert.

Nå ser det helt jævlig ut og jeg har sånn fem vipper igjen på det ene øyet og det ser virkelig ikke bra ut. Jeg har mange flere vipper på det ene øyet enn det andre, noe som gjør det hele enda verre haha.. Jeg har så lyst til å rive av alle vippene slik at jeg kan begynne å spare på nytt igjen og sette på egne enkelt vipper.

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

Som dere ser har jeg mistet alle mine egen vipper innerst og jeg kommer nok helt sikkert til å miste en del til når resten faller av.. Jeg føler meg absolutt ikke fin når jeg går rundt sånn her, og utseende mitt for nå er ødelagt haha.. Heldigvis er det nok ikke lenge til resten av vippene faller av, men da kommer likevel mine ekte vipper til å se ødelagte ut.. Veldig kjipt syntes jeg, spesielt når jeg ble lovet at disse vippene ikke kom til å ødelegge mine ekte vipper og jeg trodde faktisk på det.. Dumt av meg, sånn er det bare!

Jeg er hvert fall ganske så sikker på at dette var siste gangen jeg har vippe extensions. Det er deilig å ha den friheten til å faktisk ta av absolutt alt av sminke på kvelden og gni seg så mye man vil i øynene! Det er jeg nemlig avhengig av og det er vanskelig med lange vipper som konstant sitter på øyet. 

Jeg har hørt veldig mye positivt om vippeserumet som man kan kjøpe på Nelly, selv er jeg veldig usikker på om det funker bra. Jeg har bestemt meg for å teste det ut, jeg har ingenting å tape nå haha.. Jeg har derfor bestilt en hjem og klarer ikke vente til jeg får det og får testet det ut.

DU KAN FINNE SERUMET HER HVIS DU ØNSKER Å LESE OM DET ELLER BESTILLE DET SLIK SOM MEG! 

Har dette skjedd med deg før?

63 kommentarer
    1. Søsteren min er øyelege, og på jobben hennes fraråder de virkelig vippeserum generelt fordi det kan framkalle grå stær. Det er så lite som skal til, får man bare en liten dråpe inn på øyet med et uhell kan det gi en stor risiko for å få det. Det er heldigvis ikke alle vippeserum som kan risikere dette, så det er lurt å finne ut av før man tester et vippeserum. Ellers kan de fleste vippeserum gi tap av øyevipper, irritasjon og smerter i øynene. I tillegg til blodkar som brister i øyehviten, økt pigmentering i regnbuehinnen, misfarging av øyelokket og brunfarging eller utslett rundt øynene. Sier ikke dette for å skremme noen, men som en liten advarsel og noe man bør obs på i tankene.
      Ellers må jeg si at, du ser like nydelig uansett! <3

    2. Du er alltid nydelig Isabelle❤️
      Elsker virkelig deg og bloggen din!❤️Håper virkelig å møte deg når jeg kommer til Oslo i vinterferien.Men det er ikke sikkert jeg kommer bort og snakker med deg😂Jeg er veldig sjenert/feig😂 Men jeg elsker deg og bloggen din veldig mye!❤️

    3. Du skaper krops press med å si at at du ikke er pen . Jeg ønsker ett utsende som deg . Du er ikke en asiat eller en fra Afrika. Du e helt hvit i huden, å har aldri blitt mobba for det. Slutt å skap så mye kropspress!!!!

    4. Mine ble og knekte og ødelagte av vippeextentions! Jeg syns ikke det serumet fra Nelly funket på meg, men Iglow derimot har funket helt supert! Nå er de lengre og fyldigere enn hva de var før jeg tok extentions:D

    5. har opplevd akkurat det samme, flere ganger.. glemmer liksom at det skjer de gangene jeg tar vippeextensions, som du sier er det fint i 2 uker, også begynner de å falle av og da ser det jævlig ut haha 🙂
      jeg har alltid revet av de siste jeg har hatt inn/gnidd godt med sminkefjerner og ren olje for å få de av.. bare smør deg med tålmodighet, så vil vippene komme ut igjen, og jeg lover deg at du får fine vipper igjen <3 er bare å la de hvile, og ta på løsvipper når man skal ut osv. selv har jeg bare prøvd iglow og har vært veldig fornøyd med det. tar litt tid før man ser resultater bare

    6. jeg tok vippe extenstions forrig fredag, og det har ikke gått en uke ennå og mine har begynt å se ut som dine.. Og det her var 5 gangen jeg har hatt vippe extensions kan hende hu som satt på ikke satt dem godt nok på, men syns de skulle sittet litt bedre når hu brukte over 2t på å sette de på meg.. De andre stedene jeg har tatt dem har dem holdt seg fine i over 2 uker.. Det er nesten vanlig at dine egne vipper bli `ødelagt`, men dem vokser ut igjen. 🙂

    7. Da har du vært uheldig med der du tar vipper, jeg har brukt vippeextension i fler år, og har aldri opplevd at det har skjedd med mine vipper. Det er viktig å sette på vipper på en ordentlig klinikk. Jeg satt på beauty house en gang, og det var ikke bra, da ble de sånn som dine. Men har i flere år satt på vipper på Studio Norway. Kan anbefale de. Da får du garantert ikke sånne vipper igjen 🙂 klem

    8. Jeg vet hvor du bor, jeg var fadderen til broren din på skolen når jeg gikk i syvende klasse. Vi gikk på samme skole.

    9. Hei, vil bare si at har flere venninner som har prøvd diverse vippeserum og er veldig fornøyd med det der og da. Men ettersom de slutter med det brekker vippene av og blir helt ødelagte:// anbefaler derfor virkelig på det sterkeste at du IKKE begynner med det!!:)) lykke til med valget<33 xx

    10. Åå jeg er så redd for at det skal skje så jeg tørr ikke😅 men er helt obsessed med vipper og bøyen osv, har selv vipper som heller bøyer seg nedover, og vippetang hjelper ikke. Siden jeg er så redd for å miste vipper etter vippeextensiom så har jeg tatt VippeLøft og jeg elsker det🤩🙌🏻

    11. Det sier seg jo selv at de ser jævlig ut etter 2 uker? Akkurat samme som gel negler, de ser jo jævlig ut etterhvert de og. Og dessuten, du valgte selv å ta vippeextentions SELV OM du visste de ville ødelegge dine egne. Jeg betaler 600kr hver 3 uke for å fylle vippene mine, og jeg betaler selv, så det går helt fint å ikke få det gratis 🙂

    12. Kan det vær pga at du bruker falske øyenvipper at dine ekte vipper er øgelagdte? Kanskje det er vippelimen?

    13. Hei Isabelle, lurer på om du og Martine kunne ha en video der dere tester den nye foundation til “Dior”
      Også må jeg si at hver gang jeg ser på kanalen deres så blir jeg kjempe glad. Sier ALDRI noe negativt om dere!
      Jeg ser opp til deg! Du er mitt forbilde💗love u

    14. Det samme skjedde med meg og mine vipper, og jeg prøvde mange forskjellige steder. Nå tar jeg vipper hos Forever Beauty i Oslo, og jeg har like lange vipper som jeg vanligvis har naturlig! Det er rimelig der, og vippene blir superfine og holder lenge 😄

    15. Siden vippeserium ikke er så bra, anbefaler jeg «Castro oil» jeg har brukt den nå i 1mnd å begynner å se at vippene mine begynner å bli lengre. Det er bare naturlige stoffer, å ikke noe «farlig» men har hørt at den ikke funker på alle, men den er ikke så dyrt, så synes du burde prøve den. Visste ikke at du brukte linser btw Hehe.

    16. Ikke iglow. Vet det funker sykt bra. Men de har abortmiddel for dyr i det. Selv om det ikke er merket på pakka. Og det kan hindre deg i og få barn

    17. Jeg hadde vippeextations i 3 måneder med påfyll og vippene mine ble også helt ødelagt. Hadde veldig få igjen og de var super korte.. Ville bare si at av egen erfaring så vokser vippene ut igjen mye lengre og sterkere. Det gjorde det i hverfall på meg så får krysse fingrene at det gjør det for deg også. Jeg har Btw aldri brukt noe form for vippeserium, har hørt at det funker osv men har ikke pengene til det.

    18. Kjenner meg så igjen! Hadde det i ca. et halvt år, og vippene mine ble totalt ødelagte.. Selv hadde jeg i utgangspunktet fine vipper, så skjønner ikke helt hvorfor jeg gadd – men sånn er nå det. Uansett så tror jeg ikke det er bra for noens vipper, egentlig. MEN når jeg bestemte meg for å ikke fylle på mer, bestilte jeg Iglow vippserium!! Og seriøst, det er det beste jeg har gjort. Det fungerer så bra på meg, og vippene mine er lengre og fyldigere enn noen gang<3 Virkelig verdt pengene!!

    19. Slapp av, vippene vokser ut igjen GARANTERT. Har brukt vippe extension i 4 år. Går til ei på gran som koster 500 pr gang bare. Fyller kun på hver 6 uke. De ser supre ut i 5 uker, men så går jeg bevist ei uke ekstra for at de nye skal gro ut litt lengre. Jeg holder meg unna mest mulig sminke pga fettet i sminken får vippeextension til å løsne. Spess eyeliner. Bruker heller aldri mascara på vippene. Holder meg Oxo unna flytende foundation rundt øye partiet pga fettet det Oxo inneholder. Er ellers aktiv på trening hvor jeg svetter, pluss to klengete hunder som stadig er i trynet mitt, så er jo bare helt sikkert at vippeextension tåler en del. Vippeteknikeren min er fra lithauen og har gått i lære hos ei som er europeisk dommer i vippeteknik. Hun lærte av henne at det er KJEMPE viktig at luft fuktigheten i rommet ( du setter på vipper ) er riktig, så hun har luft fukter i rommet og holder jevn temp osv. Limet man bruker må Oxo være bra og ikke minst måten de settes på. Så hvis du har gått til noen som ikke har dette på plass, så kan det være en grunn til at de faller av innen to uker… ellers spiller andre ting inn, som hormonene våres. Er man gravid vil neppe vippe extension sitte på eller går du på penicilin / antibiotika vil dem Oxo falle av. Pluss at det er sykluser på vippene våre og noen ganger gjør det at vippene er svakere enn andre ganger og faller fort av, Det ville de gjort uansett om du har på extension eller ikke…. bare noen råd/tanker jeg ville dele. Vippeserum hadde jeg holdt meg laaaangt unna, er for lite forskning på det foreløpig og det viser seg stadig at det inneholder ting som ikke er bra….

    20. Hei, Martine(Lunde) har prøvd det vippe serumet, fordi det samme skjedde med hun. Det er en stund siden hun la at innlegget, så jeg husker ikke så mye. Men det vippeserumet fra Nelly funker på henne:) Da funker det sikkert på deg også:) Hilsen din største fan<3

    21. Om de faller av selv er det dårlig at du mistet egne vipper :// har opplevd d selv, satt igjen med legit 4 vipper på d ene og 3 på d andre øyet, mn d var fordi jeg begynte å rive dem av når de ikke så like bra ut lenger

    22. Du er mitt forbilde og Martine men tenk at dette måtte skje med deg ikke frekt ment men det ser ikke bra ut men bortsett fra det så ser du nydelig ut <3

    23. Jeg elsker dere. Jeg skjønner ikke hvordan det går an å være så flink😘😘😘😘😘

    24. Du kan dra dit du tok vippene og få de til å fjerne de uten å dra av dine egne vipper, tror det koster sånn 50kr💓 og jeg anbefaler virkelig vippeserumet «Eyeglow»💋💋

    25. Hvordan får man sminke som varer hele dagen? Jeg sliter skikkelig med at det creaser seg og ser kaky ut… Har du noen tips? btw eeelsker bloggen din<3<3

    26. Hei! Jeg har ett spørsmål til ukens spørsmåls runde 🙂 har sett deg flere ganger på elixia med samme gutt, hvem er han? 😍

    27. Kunne du blitt venner med leserene dine?
      Vet du hvor Haugenstua er i Oslo ?
      Bor du på Stovner ?
      Hvilken nettbutikk liker du mest?

    28. Herregud det er like dyrt å drive med negler og, blir stygge etter kort tid og du må fylle på. Men vippene du fikk satt på så ikke bra ut spør du meg. Mine ser helt anderledes ut, vippene du fikk satt på ser ut som mine etter flere uker når jeg må ta påfyll. Så klag heller på hun som fikset det på deg

    29. Du burde bruke iGlow vippeserum! Funker kjempe bra. Du kan se resultat etter bare noen få dager! Kanskje du og Martine kan teste det ut når hun kommer hjem fra Mexico? 😁💕

    30. Så glad for at bloggere begynner å slutte med sånne typer vipper. Man er penest naturlig. Det skaper bare press på folk som ikke har råd til det. (ikke slemt ment, snakker om generelle bloggere)
      Love u ❤️

    31. Samme har skjedd med meg! Et tips er å gå å få fjernet vippene i plassen for å la de falle av selv. Jeg har brukt iglow å merket STOR forskjell på 2 uker. Når jeg begynnte på de så ble jeg rød på øyelokket men de er ikke allergi! Blir du rød er det ingen fare, Serume funker supert!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg