Tren rumpa større og finere hjemme

annonse – lenker – zalando

Hallo alle mine fine♡

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en liten treningsøkt, eller det ble vel egentlig en ganske tung og stor en. I dag trente jeg ben og rumpe og merker virkelig hvor utslitt alle musklene mine er. Jeg liker faktisk den følelsen selvom det er litt ubehagelig! Jeg har ikke trent lenge, men endelig kommet i gang. Noe jeg har prøvd på flere ganger haha.. Jeg trener i studio med vekter, men liker tanken av at man faktisk kan trene like bra hjemme. Det finnes masse fine øvelser man kan trene hjemme i stuen. Jeg har samlet mine favoritter! 

– Tre fine øvelser for rumpa – 

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

1. 

Stå på alle fire å løft benet opp og ned. Husk at det er viktig å ikke gjøre det for fort, men riktig! 

Jeg gjør 15 på hvert ben – x3.
 

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

2.

Ligg på rygg og løft hoften opp og ned mens du strammer rumpa på toppen. 

Jeg gjør 10 – x3.
 

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

3. 

Sist men ikke minst knebøy. Her er det viktig å stå riktig – ikke for langt mellomrom mellom bena, rett i ryggen, og stå på helen foten (ikke på tå).

Jeg gjør 10 – x3
________________________________________________________________

Trenger du treningstights? Du kan finne mange fine HER
 

♡ GOD TRENING ♡

27 kommentarer
    1. Det var fine tips. De skal jeg bruke. Alle sier at jeg har fin og stor rumpe men jeg ser på den som flat og stygg

    2. Hei
      Dette er et typisk innlegg som kan skape kroppspress hos unge. Du skaper et usunt fokus på en så kal «fint» utseende. Jeg ambefaler det å lese ulrikke Falch sin artikkel om dette. Du kan selvfølgelig legge ut hva du vil, men jeg ambefaler deg til å tenke over hva slags kroppspress du skaper, spesielt når du selv har fikser på det med operasjoner og silikon:)

    3. Til prøv og ikke hate
      Det skaper ikke kroppspress det kan faktisk hjelpe maaaaaasngen for det er ikke alltid like lett å finne måter og trene på som er gratis
      Jeg er stor fan av deg Isabell💖takk for tipsene og for meg kan du godt legge ut fler sånne tips det vil hjelpe meg😁elsker bloggen diiiiiiin💖

    4. Prøver ikke å hate: Så trenings øvelser er med på å skape kroppspress? Jeg beklager å måtte si det, men det er faktisk noe av det dummeste jeg har hørt. Det eneste jeg gjør med dette innlegget er å hjelpe andre til å trene, noe som er en bra ting 😉

    5. Hei 🙂 vet kanskje at dette spørsmålet ikke passer til dette innlegget, men. Jeg så at flere begynte og snakke om kropp osv og jeg har lenge tenkt på p ta silikon. For det er noe som jeg har ønsket lenge pga jeg nesten ikke har pupper. Og har følget med på deg en stund og så videoen din der du pratet om din opplevelse med silikon, noe som jeg fikk mye nyttig informasjon av:) så takk for det. Men jeg lurte bare på hvor du opererte dei henn, altså hvilken aleris ? 🙂 Bodø, Trondheim eller Oslo ? 🙂

    6. Man kan få tilbake den gamle snap, ved å logge ut, og at når du logger inn sier at du har glemt passordet. Det funker!!❤️

    7. syns det er litt artig at du tror man kan bygge en stor rumpe kun med å trene hjemme. Får nokk ikke stor rumpe med mindre man løfter tungt!

    8. Så fint innlegg, du har inspirert meg til å begynne å trene<3
      Kan du legge med link hvor den trenings t skjorten du har på deg på bildet er fra?

    9. Dette er absolutt en fin måte å komme frem til hos følgere. Jeg synes ikke dette er usunt. Trening er bra. Og du kan ikke noe for at verden er så fiksert på akkurat dette med utseende..
      Men jeg ser på knebøyen din, når du er nede. Ryggen ser bra ut, men nakken skal også følge med på den vinkelen som ryggen er i. 😀

    10. Skjønner ikke hvordan treningsøvelser kan skape kroppspress, men det personen mente var sikkert at du skrev «fin rumpe» i overskriften. Og en ting til; det gjør ingenting om man har mye avstand mellom bena i knebøyen, det finnes forskjellige typer knebøy vet du 🙂

    11. Du og Martine L ligner skikkelig på Tammy Hembrow. Hvis man skulle blandet deg og Martine L da for man Tammy Hembrow, haha.

    12. Jeg har blitt kalt hengerumpe og sånt men nå kan jeg bevise at den kan bli stram og perf❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg