IKKE GJØR DETTE – Du kan bli hacket og kastet ut

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT: isabelleeriksen

Hei og god kveld alle mine vakre♡

Som veldig mange andre er ikke jeg veldig begeistret over den nye oppdateringen på Snapchat, jeg hater den like mye som deg og kan ikke forstå noen ting. Jeg tror virkelig det er mange som kommer til å slutte å bruke appen sakte men sikkert hvis ikke de gjør noe med det. Altså man får jo ikke med seg noen mystories og alt er egentlig bare blitt veldig mye mer komplisert. Jeg syntes det er skikkelig trist for jeg elsker (elsket) Snapchat..

Etter at jeg la ut at jeg ikke likte den nye oppdateringen har jeg fått massevis av meldinger om hvordan jeg kan få den gamle snappen tilbake med bare en annen app man trenger å laste ned. Jeg tenkte bare å stikke innom for å si at dere IKKE burde laste ned den appen som gjør at du får den gamle Snapchatten tilbake. Det er veldig mange spekulasjoner rundt det her, men jeg har hvert fall hørt at man kan bli kastet ut av Snapchat, hacket osv om man gjør det. Jeg sier ikke at dette skjer 100%, men det er noe jeg har hørt og det gir mening. Derfor har jeg rett og slett ikke tatt sjansen og jeg sitter fortsatt med den nye oppdateringen og skjønner fortsatt like lite haha.. Jeg tenker at det er bedre det enn at jeg blir kastet ut av hele Snapchat! 

Bare et lite tips fra meg til deg! Ha en fin kveld videre babes. Love you all ♡

22 kommentarer
    1. Den appen gjør nettet i hele huset ditt treigere. Den lager på måte en «falsk» kobling og bruker nettet ditt selvom du personlig ikke bruker nettet! Ikke last ned!

    2. jeg bruker den, og nettet har faktisk blitt treigt i hele huset!!!!!! omg trodde det bare var noe folk sa

    3. Jeg vet Vordan man bruker den nye optateringen på snap vist du klarer å legge meg til på snap så kan jeg hjelpe deg brukernavnet mitt er mollyellsker

    4. Hva heter appen? Har ikke tegnet å laste den ned, men sånn at jeg vet hva den heter💗PS jeg elsker bloggen din å arbeidet ditt du er mitt forbilde og ser på videoer av deg å Martine HELE tiden😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘💗💗💗💗

    5. Er det noen som vet om det er farlig å bare laste ned appen for å så slette den igjen? Har gjort dette og er ganske stresset

    6. Det hvar noen svenske som for hver gang er sendte melding lagretten de meldingen så fikk de regninger for alle en meldinger det skal liksom være en gratis app

    7. Dere som skriver det er virus osv.. vet ikke hva dere snakker om. En vpn gjør bare så telefonen tror du er et annet sted en det du egentlig er. Og disse appene går inne inn i Snapchat systemet ditt å gjør noen ting.

    8. Den appen er utrolig teit! Jeg tipset venninna mi om a laste den ned, fordi hun hadde oppdatert Snapchat og likte det ikke. Men jeg stoppet henne med en gang når jeg leste at appen stjelte informasjon om deg. Hun rakk heldigvis ikke å gjøre det👍

    9. Hvis man vil ha den gamle snap tilbake så trenger du bare å slette Snapchat, laste den ned igjen, trykk på GLEMT PASSORD, lag nytt og logg inn!! Så har d gamle snap uten noe virus<3

    10. Hei!! Slett Snapchat, last d ned igjen, men bår du logger på trykk på glemt passord. Lag et nytt passord og logg på. Du skal nå ha fått tilbake den gamle oppdateringen… fungerte på min telefon, men d e andre som har gjort d samme der dette ikke fungerer. Men d e vert et forsøk

    11. Jeg vet hvordan man kan få tilbake gamle Snap!
      1. Slett snapp
      2. Last ned igjen
      3. Trykk på “glemt passord”
      4. Endre passordet
      5. Logg inn med den nye passorde
      6. Gamle snap er tilbake❤️

    12. jeg hadde en app som het noe sånn VPN, men den slettet jeg fordi den ikke funket. Så lastet jeg ned en som het onavo protect, nettet ble tregere men jeg tenkte ikke over det før jeg så dette innlegget /:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg