Jeg er avhengig – Disse må du se

Hallo alle mine fine♡

Jeg får ofte spørsmål om jeg kan komme med tips til serier som jeg elsker og serier jeg anbefaler andre til å se. Jeg elsker jo serier og ser på det så fort jeg har muligheten. Det finnes veldig mye dårlig der ute, men også veldig mye bra. Jeg har et par favoritt serier som jeg har sett både 1 og 2 ganger. Jeg er en av dem som alltid må ha på tven i bakgrunnen og er avhengig av å ha lyd rundt meg og noe å se på når jeg gjør forskjellige ting. 

Det kan være vanskelig å finne ting man ønsker å se på, tro meg det vet jeg alt om haha.. Derfor tenkte jeg å hjelpe dere litt og fortelle litt om mine favoritter på Netflix og Sumo. 

 Tb til langt hår.. Savner det faktisk litt, selvom jeg elsker det korte håret! 

– MINE FAVORITT SERIER – 

Modern Family – Dette må være et av de morsomste seriene jeg noen gang har sett. Har du aldri sett dette før anbefaler jeg deg virkelig til å se det, du kommer seriøst til å bli avhengig. Serien er en humor serie som handler om en familie som egentlig gjør veldig mye vanlige ting og grunnen til at det meste er morsomt er nok fordi man kan relatere seg til noe av det som skjer.

The 100 – Serien handler om fremtiden og at mennesker har levd oppe i verdensrommet fordi det ikke var mulig å leve på jorden lenger. Etter 100 år i verdensrommet bestemmer dem seg for å teste ut om det er mulig å leve på jorden igjen og sender ned 100 ungdommer for å se om de overlever. Det viser seg at det har levd mennesker på jorden hele tiden, det blir krangling, krig, kjærlighet og det skjer ting virkelig hele tiden.

Gossip Girl – Denne serien har jeg vel sett ferdig sånn fem ganger, det er nesten litt flaut å si. Det har vært en favoritt lenge og det jeg elsker ved denne serien er at det handler om tenåringer og drama i USA. Dramaet som foregår i denne serien er ekstremt og jeg håper på ingen måte dette er realiteten noen steder, for det hadde vært helt sykt! 

Prison Break – Denne serien elsker jeg vel egentlig mest på grunn av skuespillerne haha.. De er veldig flotte! Serien handler om en mann som er blitt satt i fengsel på grunn av et drap han ikke har begått. Broren prøver gjør noe kriminelt bare for å bli satt inn i det samme fengselet for så å bryte seg ut med broren. Det skjer masse på veien og det blir flere fengsel besøk andre steder i verden. Det at det faktisk også finnes steder med slike fengsler som vises i serien er helt sykt, for det finnes vel? Litt usikker, men jeg tror det. Like gale mennesker hvert fall. 

Orange is the new black – Denne serien handler også om fengsel, bare at det gjelder kvinner! Denne serien er også utrolig spennende og den handler om en biseksuell kvinne som blir satt inn for smugling av narkotika. I dette fengselet er også mange andre kvinner blant annet eksen til hovedpersonen. Det er både drama, krangling og litt humor. 

Riverdale – Dette er en serie som handler om ungdommer på en skole, det er veldig mye drama og mye som skjer både i familiene til de forskjellige, men også blant elevene på skolen. Serien er utrolig spennende og det skjer liksom noe hele tiden. Love it! 

Keeping up with the Kardashians – Som veldig mange andre mennesker i denne verden er jeg avhengig av The Kardashians. Jeg elsker serien dems og ser på alle episodene når jeg har mulighet. Det finnes flere sider på nettet man kan se serien dems på, jeg bruker Sumo og er veldig fornøyd med det. Jeg elsker hvordan de klarer å lage så mye tv og faktisk ikke bryr seg om hva andre tenker om dem. Jeg digger også at de tørr å være seg selv og gir virkelig 100%. De jobber virkelig hardt!

The real housewives – Dette er også reality samme som Keeping up with the Kardashians. Det jeg elsker med denne serien er at man får et innblikk i hvordan enkelte folk lever. Disse lever jo i luksus og gjør utrolig mye rart samtidig som de lager mye drama i hverdagen. Man følger et par damer gjennom dems hverdag og liv og er med på luksusen. Serien kan man finne på flere nettsider, men jeg ser det på Sumo.

37 kommentarer

Siste innlegg