En innholdsrik dag – Bildedryss

//Reklame – annonselenker 

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dagen deres hvert? Fin håper jeg. Nå har jeg akkurat kommet inn døren her hjemme og det er ikke mange minuttene til jeg skal ut igjen. Det er faktisk døds lenge siden jeg har både vært ute såpass lenge, men også hatt noe å gjøre på dagen. Jeg har jo alltid noe å gjøre, om ikke det er blogg så er det YouTube og om ikke det er YouTube så er det noe annet – men i dag har jeg vært i et møte.

Det var et veldig kort møte bare sånn at det er sagt, vi var vel ferdig etter kun 15 minutter og det er ikke ofte at business møter varer så kort. Møte i dag handler mer eller mindre kun om en jobb jeg skal gjøre på Instagram de neste dagene så jeg er veldig spent på hvordan det blir! Forhåpentligvis bra. 

 Processed with VSCO with c1 preset
LIGNEDE GENSER – NLY HER. BUKSE – NLY HER

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Som nevnt på denne bloggen hundre og femti ganger så er jeg så utrolig lei av Norge og dette været. Jeg vet at jeg ikke har vært hjemme lenge, men jeg tror virkelig at jeg er født i feil land. Uansett hva jeg finner på så lenge det er i Norge blir ikke humøret det samme som det det er når jeg er på reise. Det gjorde det heller ikke bedre at det små regnet i dag heller, det er jo det verste. Mye verre enn ordentlig snø! 

Etter møtet i dag dro jeg en liten tur til Sofie og Andrea, det var koselig å se dem igjen selvom jeg ikke fikk vært der så alt for lenge. Videre dro jeg å møtte en annen venninne som jeg faktisk ikke har sett siden i fjor. Det høres veldig lenge ut, men egentlig så er det bare en måned. Jeg har lenge hatt lyst til å dra på en restaurant som heter ”Los Tacos” i Oslo. Det er så mange som har lagt ut bilder derfra og det har bare rett og slett fristet så vi valgte å ta turen innom å se om det var like bra som jeg trodde. Og vell, det finnes bedre mat haha..

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Men det var en kul vegg der 😉 Det var vel også derfor jeg hadde lyst til å ta turen, ikke på grunn av maten.

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset
MASSE FINE FAUX FUR JAKKER – BUBBLEROOM HER ELLER NAKD HER. 

 Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE GENSER – NLY HER. BUKSE – NLY HER

Nå går turen videre på trening faktisk, Gud så flink jeg faktisk har blitt. Jeg må ærlig innrømme at jeg er litt stolt av meg selv! Fra å nærmest hate å dra på trening til å dra flere ganger i uken, nesten hver eneste dag – det er ikke ille. Klapp på skulderen! 

Vi blogges senere babes, ta vare på hverandre. Love you all♡

9 kommentarer
    1. Når kommer det ny video på kanalen til deg og Martine, der begge er der?? Elsker bloggen❤️❤️❤️Forbildet mitt💓💓💓

    2. please slutt å nevn at det er dårlig vær, at du vil reise og at du er syk sånn hver gang du skriver ett innlegg… det er så kjedelig å lese, og det gjør bloggen din dårlig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg