Beauty & life hacks – Dette gjør livet ditt enklere

//Reklame – inneholder annonselenker

 

Hallo alle mine fine♡

Skjønnhetstips og hverdagslige tips er noe man alltid trenger og ikke minst bruker hver dag, hvert fall jeg. Jeg elsker smarte og gode tips man kan bruke som hjelper meg i hverdagen. Alle jenter burde kunne noen beauty hacks. Dette er noen av mine favoritter:

GJØR HVERDAGEN ENKLERE

🌸 Unngå nippel slip – Skal du gå en hel kveld uten bh og ha på deg en litt utringet topp og er redd for at du uheldigvis viser litt av puppen din? Det beste å gjøre da er å skjule brystvortene. Har du ikke ordentlige nipple covers er det fullt mulig å bruke vanlig sportstape. Det funker minst like bra, om ikke enda bedre! Det kan være litt vondt å fjerne, men virkelig verdt det den kvelden det brukes.

NIPPLE COVERS – BUBBLEROOM HER.

🌸 Volum i håret – Ønsker du mer volum i håret uten å bruke så mye hårspray og tuppering. Et kjempe fint triks da er å føne håret opp ned etter at du har dusjet. Da vil håret tørke ”feil vei” og da blir det automatisk mer volum i håret når du står rett.

🌸 Tørket/ hard lipliner – Hvis liplineren din er ganske tørr, hard og gir lite farge til leppene kan det hjelpe å varme den opp med en lighter. Da varmes den opp og blir både mykere og bedre å bruke.

 Processed with VSCO with c1 preset

🌸 Sminke på klær – Påfør barberings skum der du har sølt sminke og la det være på mens du vasker plagget i vaskemaskinen. Det er flere ganger sminke ikke forsvinner i vanlig vask, men påfører du barberings skum løsner det på sminken og får det helt vekk i vask.

🌸 Tørr maskara – Har maskaraen din blitt tørr og klumpete? Da kan det hjelpe å ta oppi litt bodylotion eller ansiktskrem. Det skal ikke mye krem i maskaraen, kun en liten dråpe for å gjøre den fuktig igjen.

 Processed with VSCO with c1 presetMIN FAVORITT KREM – ELISABETH ARDEN HER

🌸 Tørre lepper – Sliter du en del med tørre lepper og ønsker at det skal forsvinne med en gang? Det er selvfølgelig mulig å bruke en god krem til leppene, men det er ikke alltid det gjør at leppene blir fuktige og fine med en gang. Ta en våt varm te pose og hold den over leppene i ca fem minutter, da vil leppene dine bli fine og fuktige med en gang!

🌸 Påfør enkelt eyeliner – Syntes du det er vanskelig å påføre eyeliner og har kanskje litt dårlig tid? Bruk teip som hjelpemiddel og sett teipen på ved øyet akkurat der du vil at eyelineren skal være. Da kan du søle så mye du vil uten at du får eyeliner i hele ansiktet og ikke minst så får du en fantastisk resultat.

🌸 Lukk porene og unngå tørr hud – Etter at du har dusjet eller renset huden kan det være smart å skylde kroppen og ansiktet med kaldt vann. Det vil lukke porene dine og gjøre slik at huden ikke blir så fort tørr.

🌸 Mørke ringer under øynene – Sliter du med mørke blå/ lilla ringer under øynene kan det hjelpe å bruke en gultonet concealer. Alle husker vell på barneskolen da man brukte fargekart? Vell, dette er akkurat likt. Gul er fargen som er motsatt av lilla og hvis du da påfører en gul farge på steder i ansiktet som er lilla vil det hjelpe. Husk å legg concealeren i en trekant under øynene.


____________________________________________________

Hva syntes du om beauty hacksene mine? Har du hørt om eller prøvd noe av dette før?

49 kommentarer
    1. Plasteret dekket litt, men ikke alt 😂 Jeg kan se nesten rett gjennom. Man ser jo nesten hele nippelen din 😂

    2. 💎💎💎💎Fy faen, du er så sykt pen. Du topper jo Kadashian familien, ikke for å være slem folkens men lyst hår er much prettier💎💎💎💎

    3. Hadde eg vert på besøk hos deg og du hadde dusja/ vert på badet så hadde eg sett gjennom nøkkelhullet å runka som ein helt

    4. Er du fornøyd med puppene dine, siden du legger ut et puppe bilde nesten på hvert innlegg du legger ut… altså silikon er ikke bra og det ser bare helt unaturlig ut. Leppene dine er alt for store, ser veldig unaturlig ut! Og du legger ut så mye bilder av kroppen din, du er ikke så tynn som du tror du er. Og du legger sikkert ut alle dissen bildene for å vise hvor perfekt du er!!! Kan du bare drite i.

    5. er så tåpelig at folk freaker ut av en nippel.. noe alle mennesker har, men så fort den er oppå en pupp er det plutselig krise og vise den fram🤦🏼‍♀️

    6. Isabelle? Du vet på paradise hotell, sminken din ser drit stygg ut hvem ville ha deg liksom?! Se på sminken din da du skulle bytte stol med en anen jente du ser helt ut som en stygg sex dukke

    7. Hvorfor gikk du og Martine så hardt ut mot Andrea og Sofie da de viste puppene sine, når du selv i ettertid driver å viser puppene dine?

    8. Anonym: vi gikk ikke hardt ut mot dem og det var ikke fordi dem viste puppene sine. For det første så legger ikke jeg ut nippel og hele pakka og for det andre så snakker jeg ikke om likestilling og har et så sterkt tema når jeg legger ut bildene.

    9. hahah det er nok en grunn til at folk tenker puppene dine er det eneste de får innlegget til å handle om når du legger ut bildet “swipe up!” på snapchat med akkurat, puppebilde haha. og assa du skal ikke slette/slutte med puppebilder, men heller ikke da klag på at det er det folk tenker på i innlegget 🙂

    10. Blir kvalm av hvor dobbeltmoralsk du er, først klager du på Andrea og Sofie for at de legger ut bilder av puppene sine, men så gjør du akkurat det samme selv

    11. Alle burde vite at du kan gjøre hva du vil og at alle andre vet at de selv kan gjøre hva de vil men jeg synes at det er domt at folk legger ut hat kommentarer til deg og Martine for dere kan jo gjøre akkurat som dere selv vil. Dere som skriver hat kommentarer eller slemme kommentarer kan bare slutte det synes jeg i hvert fall. Det er egentlig bare unødvendig synes jeg. Jeg elsker deg Isabell

    12. Jeg ønsker at du også er søstra mi kan du legge meg til på snapp har sendt en venneforespørsel til deg håper du kan legge meg til. Jeg er din største fan jeg kunne ha rømt for å finne deg

    13. Kan du versåsnill å legge meg til på snapp for du er mitt største idol + Martine versåsnill jeg er bare 11 år gammel så versåsnill gjør det for min skyld

    14. Anonym: Jeg syns du kan drite i å skrive sånne komentarer tenk om du hadde fått sånne kommentarer. Jeg tror du hadde fått vondt i hjerte ditt. Son sån Isabell og Martine de får vondt i hjerte sitt hver jevla gang dem får hat kommenterer eller hat komentering. Sorry for at jeg banna men kan du stoppe med det for det gjør veldig vondt for Isabell og Martine. Det er jeg som er lol jenta. Sorry for at jeg banna i stad men jeg pleier aldri å banne men reagerer sån på grunn av at Isabell og Martine er mitt idol og jeg ønsker å ha Isabell som søster også.

    15. Omg det er jo ikke farlig å legge ut bilde av nippelen sin, altså gutter går jo på stranda i bar overkropp og gutter har også nippler, men bare fordi jentene har mere fett i puppene så er det «ikke greit» å vise det fram….

    16. Mulig jeg er ekstremt kontroversiell til å være 20, men jeg synes faktisk sånne bilder er for drøyt å legge ut. Du fremstår som billig.

    17. Hvorfor går du bare ikke helt naken? Du har vist puppene dine og rompa di og nesten hele resten av kroppen.. hvis du strider imot så bare se tilbake på alle bildene dine. Alt du ikke har vist er tissen din, men tror du viser den til slutt også😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg