På dager som dette vil jeg slutte å blogge

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det idag? Fint håper jeg. Det er en kjempe fin lørdag og jeg skulle virkelig ønske at jeg var frisk nok til å nyte den, men det er jeg dessverre ikke. Jeg er syk og føler meg ikke bra i det hele tatt. Jeg merker jeg heldigvis begynner å bli litt bedre, dagen i går var helt klart den verste og jeg håper det bare går fremover nå. 

Det er på dager som dette og perioder som dette jeg virkelig skulle ønske jeg ikke drev med det jeg driver med. Jeg føler på det presset om at jeg må blogge og oppdatere dere, når jeg helt ærlig skulle ønske jeg bare kunne ligge rett ut og ikke tenke på noe som helst. Det presset føler jeg på hver eneste dag – da er det som regel bare morsomt og jeg elsker det jeg driver med, men når jeg kun ligger i senga og er syk og ikke gjør noe som helst blir det vanskelig. Hva skal jeg skrive? Jeg har jo ikke akkurat lyst til å klage og skrive på bloggen tre dager på rad hvor dårlig jeg har det, hvor spennende er det liksom? 


Legg meg til på Snapchat: isabelleeriksen

Uansett, jeg skal droppe å klage og heller tenke positivt. Tusen takk for alle dere om har sendt meg god bedring meldinger, det er så utrolig koselig. Da jeg hadde åpen Snapchat i går fikk jeg også haugevis med snapper av andre som også ligger og er syke, god bedring til alle dere! Det var koselig å prate litt med dere. Av en eller annen merkelig grunn føler man seg litt bedre av å tenke på at andre også ligger å har det sånn som deg, litt mindre ensom hvert fall. Uff, nå hørtes jeg litt fæl ut – men det er faktisk helt sant! 

Nå skal jeg se litt mer av Gossip Girl før jeg tenkte jeg skulle ta meg en lang varm dusj, det blir nok himmelsk nå som jeg har ligget her å kaldsvettet med feber og syntes synd på meg selv haha.. Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! Love you all♡

24 kommentarer

Siste innlegg