Ikke gjør dette på date

//Reklame – annonselenker

Heihei alle sammen♡

Dating er en veldig vanlig ting de fleste gjør flere ganger i løpet av livet. Enten det er med en kjæreste, noen du ikke kjenner eller noen du er ekstremt forelsket i! Det er mange som ikke aner hvordan man skal oppføre seg på en date og det er mange som oppfører seg som idioter.

Jeg har ikke akkurat vært på så veldig mange dater selv, men jeg har hørt massevis av historier om dårlige dater. Jeg er også ganske sikker på hva jeg eventuelt forventer meg på en date og hva jeg ikke vil møte på en date. Derfor tenkte jeg å fortelle et par ting om hvordan jeg mener man ikke skal være på date!

Processed with VSCO with b5 presetLIGNEDE GENSER – NAKD HER

– IKKE GJØR DETTE PÅ DATE –

Ikke snakk om en ex – Det siste jeg vil høre om på en date er en eks kjæreste som du tydeligvis savner kjempe masse og ikke er kommet over enda. Det er tydelig at du savner denne personen da du snakker om h*n hele tiden. Da får jeg også et inntrykk om at du absolutt ikke er klar til å gå videre og bli forelsket i en annen person! 

Ikke sitt på telefonen – Noe av det verste jeg vet er mennesker som er mer opptatt av telefonen sin enn personen som sitter rett over deg. Det som skjer på sosiale medier og på telefonen kan umulig være viktigere enn det som skjer i det virkelig liv. Det er greit nok å sjekke telefonen sin innimellom, men når den får mer oppmerksomhet enn meg er det ikke bra i det hele tatt. 

Ikke snakk for mye om deg selv – Selvopptatte mennesker som ikke er interessert i å høre om livet til andre mennesker er ikke jeg noe interessert i heller. Folk som bare snakker om seg selv og ikke gidder å høre etter når andre snakker er mennesker jeg ikke har lyst til å omgås med. 

Ikke vær ekkel – Ikke snakk om ting som ikke egner seg og ikke prøv å få med deg daten hjem med en eneste gang. Slike ting blir jeg seriøst bare kvalm av og folk som kun tenker på en ting – nemlig sex, er ikke noe jeg syntes er søtt! 

Ikke snakk stygt om andre – Mobbere og baksnakkere kommer virkelig ikke langt hos meg, helt sikkert ikke mange andre mennesker heller. Snakker du stygt om en person du akkurat var med tenker jeg bare at neste person du kommer til å møte kommer du til å snakke dritt om meg. Klarer du å snakke stygt om en person klarer du helt sikkert snakke stygt om flere, inkludert meg! Ikke tenk så negativt og respekter at alle mennesker er forskjellige. 

Ikke kom for sent – Kommer du alt for sent til daten får jeg bare inntrykk av at du egentlig ikke har lyst til å være der og har mange andre ting du heller har lyst til å gjøre. Noe som absolutt ikke gjør stemningen bra!

Ikke ha dårlig tid – Ikke dra etter en kjapp time og lat som at du har masse andre ring du må få gjort. En avtale er en avtale og når du er på date med en person så ta vare og bruk tiden din med denne personen godt. Selvfølgelig ikke om daten er kjempe dårlig og du aldri kommer til å møte denne personen igjen, men ikke lat som du er viktig bare for å virke kul! 

Ikke skryt av deg selv – Noe av det verste jeg vet og noe av det jeg syntes er mest patetisk er mennesker som skryter av seg selv. Spesielt når det kommer til penger. Det er greit nok at du har masse penger og har lyst til å vise det, men ikke fortell at du er rik hvert eneste sekund. Folk som snakker alt for mye om sine egne penger har som regel ikke så veldig mye penger heller. 

Processed with VSCO with b5 preset
​LIGNEDE GENSER – NAKD HER.
__________________________________________________________

Det var mine dating tips for denne gang! Håper du likte disse og ikke minst er enig med meg. Det er mange der ute som virkelig burde lese og lære akkurat dette her. Fortell meg hva du syntes og om du har noen kleine historier så er det alltid morsomt å lese 😉 Ha en fin kveld videre babes, vi blogges videre! Love you all♡

32 kommentarer
    1. Kan du ikke lage en dating guide med ting man kan snakke om på date når man har lite å snakke om? Hahaha, er så kleint når man ikke føler’n 100% med en gang og det blir sånn stille stemning 😂😂

    2. Hei Isabelle, istad skrev jeg en kommentar men jeg tror ikke du så den! Men uansett, du er forbildet mitt liksom! Og lillesøstra di går på skolen min! Kan du vær så snill å skrive noe fint tilbake? Hilsen kirsti

    3. Hei jeg tenkte å reise til London i sommerferien med venninna mi så vet vi ikke hvilken hotell vi skal bo på, så vi lurte på hvilket hotell du var på da du var i London med Martine? for det så veldig bra ut og det lå midt i byen

    4. Bra tips, men hva med typiske jente ting som man ikke skal gjøre på date? Er det feks lurt av en jente å ta på fake øyevipper om hun skal på date (om hun da ikke bruker det til vanlig da) Dunke seg i parfyme for å lukte godt…Ting som dem sikker mener godt, men som failer litt. Få en liste med slike ting da.. Virker jo som du har et ungt publikum, dem kan jo lære slike ting.. Å la oss ikke glemme overkill på eyeliner.. det ser ganske dumt ut det. vist man ikke er emo da, då er man bare kul^^

    5. Jeg er 04 og har en kjærste som også er d! Jeg begyner å miste følelser for han og har begynt å få følelser for en 02?er! Jeg tørr ikke slå opp med kjærsten min! Hva skal jeg gjøre???

    6. Jeg er 15 år og mange ganger fått lov til å dra til Oslo før, men i det siste, har jeg plutselig ikke fått dra til Oslo noen dager. Nå sier mamma at det er fredag så da får jeg ikke lov. Siden mange drar ut, men jeg er hjemme klokka 18:00 senest. Jeg syntes dette er kjempe teit når jeg har vært i Oslo sååå mange ganger før. Men ikke i det siste. Har du noen tips til hvordan jeg kan få lov til å dra? Jeg mener liksom jeg er 15 år, jeg bor kun en halv time unne og jeg er ikke en jente som gjør masse dumt, jeg har aldri gjort noe slemt før. Så jeg skjønner ikke hvorfor mamma blir sånn av og til? Vennene mine jeg drar med er også verdens snilleste, og det vet mamma

    7. Hei Isabell ! Veldig tøft å koslig innlegg! Kan du skrive et innlegg om hvordan gjøre daten mindre klein? Jeg er blitt bedt me ut mange ganger i det siste, men er livredd for at gutter bare vill ligge for det er jeg ikke intressert i :p

    8. Bor i Kina og her er det faktisk normalt at folk sitter på mobiltelefonen under HELE daten. Altså, man kan gå ut med kjæreste eller et nytt bekjentskap og så sitte og bruke timesvis på et mobilspill i stedet for å snakke med hverandre.
      Ikke akkurat veldig sosialt. Og ja – møtte en gang en fyr som snakket om eksen. Det var virkelig turn-off.

    9. I was checking constantly this blog and I?m impressed!
      Very helpful information specially the last part :
      I care for such info much. I was seeking this certain information for a
      very long time please visit our login to website at http://www.rahasiaqq.net
      . Thank you and good luck

    10. hei. jeg holder på og former min egen blogg men jeg sliter litt med at jeg får første innlegget mitt opp på siden, ikke under headern slik som du har. jeg har lyst på en layout ala din hvor blogg inleggene kommer under headeren , nye først så gamle deretter.
      jeg har prøvd finne ut av dette selv du kan jo ta en titt på bloggen min og se om du kan komme med noen tips ? jeg hadde satt umåtelig stor pris på det altså.
      bloggen min er : mettebakfasadene.blogg.no
      mvh mette

    11. “Jeg hater folk som skryter av at de er rike” – har akkurat skrevet ett innlegg om alle de dyre, dyre jakkene du eier. Jadda…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg