Mine vinterjakker – kommer til å bli hatet..

//Reklame – inneholder sponset produkt

Heihei alle sammen♡

Nå som jeg er hjemme i Norge og fryser ihjel alt for mye har jeg en del vinterjakker som jeg bruker. Disse jakkene har jeg hatt så lenge jeg kan huske og jeg har vel faktisk ikke kjøpt meg en vinterjakke på flere år. Jeg er fullt klar over at det er en del som kommer til å reagere på at jeg har pels på jakkene, noe jeg respekterer at folk ikke liker. Alle er forskjellige og liker forskjellige ting og det må man bare respektere. Som sagt, så kjøpte jeg disse jakkene for flere år siden da jeg hadde litt dilla på jakker og måtte ha absolutt alt hehe.. 

Jeg har til sammen fem ganske dyre vinterjakker som jeg bruker, jeg kommer likevel til å legge ut noen av disse for salg da jeg ikke trenger alle sammen selv. Så hvis noen er interessert er det bare å si ifra eller sjekke meg ut på appen Tise, der jeg skal begynne å legge ut en del ting for salgs! 

– ALLE MINE VINTERJAKKER – 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset
Dette er helt klart en av mine absolutt favoritt jakker. Den er så utrolig fint og elegant og den passer perfekt til kroppen min, samtidig som jeg syntes den gjør kroppen min enda finere med litt former. Denne jakken er fra Milan Ferronetti og kostet rundt 4000,-.

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset
Denne jakken er jeg også veldig glad i. Jeg elsker spesielt fargen, den er så utrolig fin og spesiell! Denne kjøpte faktisk mamma til meg fra Chicago da hun var der for noen år siden. Jakken er fra Pajar og kostet rundt 5000,-.

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset
Denne kjøpte jeg vel egentlig for å bruke når jeg bare skulle noe småting og når det var dårlig vær ute. Jeg trengte den absolutt ikke, men hadde likevel lyst på den. Jakken er fra Svea og koster rundt 4000,-.

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset
Min andre favoritt. Denne jakken er den første dyre jakken jeg kjøpte, jeg elsket den da og det gjør jeg fortsatt. Den er utrolig fin og elegant! Jeg kommer nok aldri til å bli lei denne jakken da jeg syntes det var veldig stas å kjøpe meg denne for noen år tilbake. Den er fra Parajumper og koster rundt 8000/9000,-. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset
Denne jakken fikk jeg faktisk sponset av en side på Instagram. Jeg har lenge tenkt på å skaffe en lignede jakke, det er utrolig fint og jeg elsker slike store pels jakker. Denne er falsk bare sånn at det er sagt. Fargen syntes jeg også er utrolig kul!

♡♡

Hva syntes du om jakkene mine? Har du samme?

114 kommentarer
    1. Jakkene var kjempefine😍 måtte dyr dø for den pelsen eller er det pels fra dyr som skulle dø uansett? (Ikke hat, bare lurer😊). Elsker deg❤❤

    2. De var kjempe fine❤️😍😍 Jeg har den hvite jakken som er kjempe fin og varm💕 Du er et stort forbilde for meg❤️ Ikke bry deg om hate de er bare sjalu:(
      <33

    3. Ikke for å hate på deg verden fineste, men de jakkene er dyre av en grund:( DET ER EKTE PELS) btw digger deg❤😚😓men mange dyr har måttet lide for at du skal se bra ut!

    4. Har pajar jakke selv og det må nok være den beste jakken jeg noen gang har hatt!! Den har så sjukt fin passform❤️ Og fryser aldri!!!

    5. Det er bare at de stakkars dyrene trenger pelsen sin mer enn hva vi gjør. Så fælt som du så de grisene hadde det har pelsdyrene det også, de står oppå hverandre i små nettingbur hvor ofte mange av dyrene ligger døde lenge eller har store skader på poter Osv. De angriper hverandre også siden de blir psykisk syke av slik tortur. Håper du vil velge å kjøpe falsk pels i fremtiden og ikke å oppmuntre unge jenter og gutter til å kjøpe ny pels når du bryr deg om dyr 🌸 Dyr har ikke en stemme så vi mennesker må ta ansvar å passe på at de ikke blir utnyttet og behandlet mer grusomt enn hva man ville unnet sin verste fiende

    6. Bare så det er sagt: det er du som burde respektere dyrene, for det er ikke etisk riktig å akseptere at noen bruker pels. Neste gang du har lyst å kjøpe pelsjakke tenk hvordan dyrene følte seg da de ble revet av all pelsen, fortsatt i live… Tenk hvor mange millioner de merkene tjener på tortur?

    7. Til alle som klager på pelsen. Så har ihvertfall parajumpers avtale med andre matprodusenter, om at kjøttet også brukes. Så det er ikke så ille som alle tror… elsker deg isabelle❤️Forbilde på høy nivå

    8. Åhh so pene jakker😍 Har selv parajumperen i sort og skal kanskje kjøpe ny i samme farve som deg❤️I tillegg har jeg en Canada Goose vinterjakke🖤 Den Milan Ferronetti jakka var syyykt pen på deg💋 Jeg har selv fått mye dritt/kommentarer siden jeg har jakker med ekte pels og at de er så dyre.. men jeg bryr meg ikke, tenker bare at de er misunnelige🙈 å at dyrene forhåpentligvis var gamle og skulle snart dø uansett😅 kanskje litt frekt å tenke men, det hjelper meg❤️

    9. Veldig fine jakker og alle kledde deg❤️❤️ Har selv parajumperen i samme farge og elsker den😍😍

    10. Pels, pels, pels.. alt som står i hue på lesbiske veganere på internett. Altså, la Isabelle rocke jakkene med den ekte, fine pelsen 🙂

    11. Isabelle, jeg ville bare at du skulle vite at du er Serriøst den vakreste noen sinne! Og du er kanskje forbildet mitt!!!!!! Lillesøstra di hår på samme skole som meg!

    12. Jeg har ikke lest så mye av bloggen din, men hadde respekt for deg, helt til jeg så dette innlegget. Det er èn ting at du kjøpte pels fra torturerte dyr da du var yngre og ikke visste bedre, men å nå dra frem jakkene og fronte dyremishandling bare for et par ekstra klikk på bloggen – sorry, der forsvant all respekt fra min side, i alle fall.
      Du skriver at du respekterer at noen ikke liker pelsjakker. Som om det er noe du fortjener klapp på skulderen for? Hvorfor skal man IKKE respektere at noen avstår og er imot unødvendig torturering og drap av uskyldige individer? Hadde det vært babyhud istedenfor dyrepels, ville mange våknet opp og forstått hvor helt grusomt forjævlig det er å støtte.

    13. Ok det er helt greit at du syntes jakkene er pene for det er de. Men pelsen rundt..Jeg har nå mistet alt respekten for deg. Hvordan i all verden kan du gå rundt me de jakkene når du vet at rever og kaniner har blitt hengt etter bena får å så ha blitt revet pelsen av får at DU skal se fin ut! Det er faen meg sinnsykt? Hvordan kan du leve med deg selv når en av årsakene til at de produserer mer av di jakkene er for at du kjøper dem. Ja, jeg vet at andre også kjøper dem og alt sånn, men har du ikke et hjerte? Di dyrene har hylt seg til døden! De har blitt tatt fra familien sin! Etter de har revet av pelsen da kommer de tilbake til det lille buret de har sittet i helt til de river og plukker av dem pelsen, der blir de til de blør eller sulter ihjel. Nei fyfaen det er noe jeg virkelig ikke forstår. Jeg syntes hvertfall at du burde gå på youtube åg søke på hvordan disse ?pene? jakkene får pelsen sin. Hvis du beholder jakkene dine etter det, da skal du faen meg ha applaus.

    14. Dyrene hadde uansett vært døde for lenge siden. Vi lever i en verden hvor kjøtt og pels skal brukes. Dette med at dyr blir torturert i pelsbransjen er virkelig forferdelig å tenke på, men å kjøpe jakker med ekte pels er uansett lovlig. Pels har alltid vært brukt, og vi får håpe at det har gått humant for seg nåe det gjelder din jakker, Isabell. Jeg kunne selv tenkt meg Alle disse, da alle var fine. Men prisen er forferdelig å lese om. Uansett så likte jeg alle jakkene. Jeg er en del år eldre enn deg, men jeg er fremdeles ungdommelig i klesveien. Jeg bruker str S i det meste, selv om jeg har født 4 barn 🙂 Dette var virkelig flotte jakker, selv om jeg ikke helt forstår hvordan du eller dine foreldre har råd til slike. Jeg håper ikke mine barn ønsker seg jakker til 8000 kr når de vokser opp 🙂

    15. Du ligner ikke på Kim K, men du er vakker. Du trenger ikke og ligne på henne for og være vakker. Du er perfekt som du er nå, og ikke stress med og se ut som en person du ikke er Isabelle. Vær den du er fordi alle andre er allerede tatt❤️

    16. Til dere som hater at Isabell har kjøpt en så fin jakke med ekte pels og klager på hun. Det er ikke hennes feil at de lager så fine jakker med ekte pels så da for dere heller hate å de som har laget de for Isabell for kjøpe det hun har lyst til👍🏼 Elsker deg Isabell du er kjempe pen😘😘😘

    17. Slutt og hate fordi det er pels på jakkene. Det er ikke alle jakker som har ekte pels. Alle dyrene har ikke lidd for at vi skal få jakker. Det ekstremt mange dyr som har det bra her i verden.

    18. Til dere som hater på Isabell fordi hun har kjøpt en så fin jakke med ekte pels. Det er ikke hennes feil at de er laget med ekte pels så da for dere heller klage på de som har laget de jakkene da👍🏼Isabell for kjøpe det hun vil❤️Elsker deg Isabell du er så pen😘😘

    19. Ok.. besteforeldrene mine har drevet med pelsdyr.. alle kmt som e hate i komentarfeltet er fake.. jeg vet akkuratt hvordan d er, å de bildene som ligger ute på internett er bare 1/1000 av alle som driver med pels.. alt folk tror er bare noe de innbiller seg.. nesten alle rever og kaniner som er på pleshager har d super bra!! D er bare at d er de verste bildene som gir inntrykk på folk.. dessuten kommer d aldri til å bli slutt på pels.. uansett om Isabell slutter å kjøpe det eller ikke..

    20. Vis dere absolutt ikke liker jakkene så slutt og se på de da istedenfor og hate sån at Isabell blir lei seg fordi det er sikkert en grunn til at Isabell kjøpte de det er sikkert fordi de var så fine og at det var ekte pels❤️❤️❤️❤️Støtter deg😘😘

    21. Herregud, la Isabelle gjøre hva hun vil! Det er hennes liv og hennes sitt valg. Greit at mange av dere ikke liker hun kjøper jakke med pels men ikke klag på andre. Hvis dere ikke liker det ikke kjøp det selv. En person må få lov til og ta sine egen valg. Isabelle jeg digger deg forsatt med det du gjør! Og jeg sier ikke at jeg er for at vi tar pels fra dyr men det er sånn det er. Det har egt ikke noe og si? Jakene står i butikken og hvis hun ikke kjøper den så er forsatt dyren slakta så det har ikke noe og si. Isabelle jeg elsker at du er ærlig med oss helt ærlig bare forsett med det, jeg støtter deg iallerfal

    22. Folk burde få lov til å gjøre som de vil syns jeg💛Jeg hvet jo selvfølgelig at alle ikke liker jakker med pels for det gjør ikke jeg heller.Men det er ikke noe vits i å hate på isabell.Det er jo lovlig å hun velger jo selv. Å uansett om jeg ikke støtter å kjøpe jakker med pels syntes jeg alle jakkene var utrolig fine😘❤️❤️❤️❤️

    23. Det er ikke dyreplageri med pels på jakker, for disse jakkene er ordentlige merker som ikke skader dyrene. Disse jakkene har pels som har blitt tatt av dyr på en ordentlig måte. De fleste dyrene tror jeg også er døde, i motsetning til andre merker som river av pelsen på dyr når de lever. DET ER DYREPLAGEEI DET!!
      Så jeg syns egt det er helt greit å ha jakker med ekte pels så lenge dyret har blitt behandlet ordentlig.
      ELSKER DEG!!💓

    24. Hvorfor skal folk drive å si at de mister respekten for Isabelle? Bare fordi hun velger å gå med jakker med en pelskrage på? Folk må få gå med hva de vil uten at folk skal kommentere det og si at «de mister respekten». Hun kjøpte jakkene for lenge siden og da visste hun ikke hvordan dyrene ble behandlet. Jeg syns alle bare kan bry seg om seg selv og ikke gidde å kommentere at Isabelle har noen jakker med pels på. Btw elsker bloggen din Isabelle ❤️

    25. Dyrene var gamle og måtte dø uansett? Misunnelige? Beklager, anonym. Hvem faen vil være misunnelig på en som bærer en slik jakke? Alt jeg ser er et egoistisk menneske som kun tenker på å passe inn i samfunnet og som virkelig ikke eier medfølelse ovenfor andre skapninger. Ingen dyr er gamle og måtte dø uansett. Skaff deg mer lærdom før du spyr ut av deg sånne usannheter. Ditt kvalme menneske.

    26. Dere trenger ikke bry dere om det med dyrene, Isabelle må få kjøpe jakker uten at dere skal reagere på det. Jeg er glad i deg Isabelle❤😙Håper du liker jakkene dine, de var drit fine😍.

    27. Hei ! Den siste jakken din jeg elsket den, kunne du si hvilket merket det er fra, siden det ikke sto på siden ?😀❤️

    28. Jeg har ikke lest så mye av bloggen din, men hadde respekt for deg, helt til jeg så dette innlegget. Det er èn ting at du kjøpte pels fra torturerte dyr da du var yngre og ikke visste bedre, men å nå dra frem jakkene og fronte dyremishandling bare for et par ekstra klikk på bloggen – sorry, der forsvant all respekt fra min side, i alle fall.
      Du skriver at du respekterer at noen ikke liker pelsjakker. Som om det er noe du fortjener klapp på skulderen for? Hvorfor skal man IKKE respektere at noen avstår og er imot unødvendig torturering og drap av uskyldige individer? Hadde det vært babyhud istedenfor dyrepels, ville mange våknet opp og forstått hvor helt grusomt forjævlig det er å støtte.

    29. Jeg trodde du var en dyre elsker!!! Men så legger du ut dette!!!!?😭😭😭dyr må sitte inne i små!!! Bur!!! Hele livet file din skjønnhet!!!?? Og det å kjøpe jakkene er jo som å støtte dem!!!!😭😭😭💔💔💔jeg var en stor fan!!! Helt til dette!!!!!!😭😭💔💔💔💔😖😥sorry jeg trodde ikke du var sånn…!!!😭😭😭💔😖😖😔

    30. Til alle dere som hater fordi det er ekte pels på jakkene,
      Vi alle sammen er fæle personer. Tenk på alle de barna som sulter ihjel hver eneste dag, fordi vi som har penger velger å bruke de på nye klær. Tenk på alle de som må ha sex med fremmede menn for å forsørge familien sin fordi vi velger å bruke pengene våre på å drikke oss drita og kjøpe dyr fin mat på restaurant.
      Verden er helt forskrudd og alle kan gjøre noe bedre, men kom igjen folkens. Vi er alle egoister som kunne gjort noe bedre for dyra og mennesker i fattige land, men vi kan ikke redde alle. Ikke klag på jakkene uten at du hjelper andre selv

    31. Alle dere der ute som absolutt MÅ rakke ned på folk, greit nok å mislike noen, men det å kommentere det anonymt på et blogginnlegg er barnslig og uprofesjonelt!! Jeg liker heller ikke at Isabelle har jakker med så masse ekte pels på, men jeg sier ikke at hun er et dårlig menneske osv fordet. Sånn er det! Utrolig mange den dg i dag har jakker, sko etc med ekte pels noe som er utrolig trist, men sånn er det bare. Verden er urettferdig! Så dere anonyme nettmobbere, skaff dere et liv. Veldig mange tar livet sitt på grunn av folk som dere! Tenk på det. Værsåsnill! Slutt å hat mennesker.

    32. Hadde aldri klart og levd med meg selv visst jeg var deg!! Jeg håper du har dårlig samvittighet!!!!! For at du har ødelagt et nydeligt uskyldige dyrs liv!!!😭😭💔💔tenk om det hadde skjedd med deg!!!!!😭💔💔du har mistet en stor fan😭💔💔💔

    33. Jeg skjønner at mange ikke liker at det er pels på jakkene… Men ikke klag på Isabelle! Det er tusenvis av folk som går med slike jakker og dere legger all skyld på henne. Har selv en svea og jeg er ganske sikker på at de ikke har mishandlet dyrene. Selvom jakken har en hette av pels er det ikke nødvendigvis gjort på en dårlig måte. ELSKER ALLE DE FINE JAKKENE, OG FINE DEG ISABELLE!♥️♥️♥️♥️

    34. Ååååååååå, de jakkene var sykt fine❤️Jeg elsket de like mye som jeg elsker deg😍Please svar meg hadde betyd så mye!😘stor fan!! Lyy

    35. Ingen bår si noen stygge ting om jakkan dine Isabelle de er så fine at jeg hville hat de sjøll❤Elsker deg❤ISABELLE❤

    36. AHhaha folk blir sånn drit søte. Men herregud altså… det er som at dere burde egt også da rage på alle som spiser kjøtt fordi de dyrene er jo også drept. Og hun vil jo bare holde seg varm på vinteren når det er så kaldt. Så folk burde roe seg ned!!! Altså ikke drep henne fordi hun bruker en fuckings jakke lizzom. PS: driiiit fine jakker, ønsker meg sånne helt sykt!!

    37. Hvor har du kjøpt milan ferrionetti jakka? Vet du fullt navn/hvor man kan kjøpe den på nett eller i Norge? Jeg er offisielt forelsket!

    38. Dette er ikke noe hate på deg altså Isabelle<3 men til de som tror at pelsen på jakka er av dyr som har dødd av seg selv så tar dere helt feil! Disse dyrene blir holdt fanget i ett bittelite bur med ca 50 stk inni, det kommer an på hvor stort og lite buret er da. Men de som eier dem mater dem og sprøyter dem fullt med stoffer som gjør at de blir større og får mere mat/pels på seg. Og de får sykdommer og dør i en veldig tidlig alder for å være dyr. Bare så det er sagt så ble det for noen uker siden ulovlog i norge. Loveu Isabelle, det var ikke ment noe hate på deg assa😘

    39. Er dere dumme!?! Dere som hater på Isabelle: Om dere synes at pelsbruk er så jævlig så er det greit. Men se for deg å få kjeft for at du bruker et klesplagg noen andre ikke annerkjenner? Se for dere så jævlig og ukomfortabel man føler seg da? Å ikke kunne bruke et klesplagg man liker, synes er fint eller føler seg fin i fordi noen skal hate?! Har dere meninger om pels, gå med det til stortinget. Ikke hate på klesbruket til andre. Det kan bli klassifisert som like ille som mobbing

    40. Lurer på hvor mange som spiser rev og mink til middag som kommer med påstanden om at kjøttet blir solgt som mat og pelsen brukt som hette… Hvilke dyr tror dere denne pelsen lages av? Ku? Sau? Gris? Kan ikke folk bare innse sannheten – pelsen kommer fra dyr i små bur! Pelsoppdrettere som masseproduserer. Sett dere inn i saken før dere forsvarer pelsdyr så hemningsløst, dere har jo ikke peiling overhodet. Må ha pels på hetta for å holde seg varm? Varme kanten av ansiktet da altså… finnes ting som skjerf, lue, falsk pels… Ha hvertfall nok selvrespekt til å ikke lyge til dere selv om hvor klærne deres kommer fra og hvorfor dere bruker dem.

    41. Tenk at du fremmer pels! Stakkars dyr som måtte bli avlivet pga mennesker som deg!!!!! Helt forkastelig du fremmer pelsindustrien her på bloggen din med disse jakkene dine. Har mistet totalt respekt for deg. Håper dere bloggere blir nedlagt/ vi trenger ikke dere i samfunnet som fronter bare tull og piss og får betalt for å være høl i huet. Stakkars dyr som måtte dø pga du skulle ha pelsen dems rundt deg. Blir kvalm!

    42. Ærlig talt så mye unødvendig kommentarer som folk egentlig ikke har noe spesielt peiling om. Er det en jakke de virkelig burde bekymre seg for er Canada Goos. Jeg har ihverfall snakket med en klesbutikk som selger svea og sier at de hadde aldri ville solgt klær som har noe med dyremishandling å gjøre. Jeg har en svea jakke selv og måtte høre litt rundt, de dyrene ble behandlet på en riktig måte.

    43. Herre💧hun sa jo det var falsk pels! Stopp og hate på verdens fineste isabell💓💓💓💓💓love you!

    44. Til dere som skriver at det er dårlig gjort og kjøpe de jakkene pga pelsen det er ikke isabelle som bestemte at folk skulle drepe dyr for å få pelsen og at de dyrene er døde uansett det er ikke akkurat som om du har en ildern bak hoden som har blitt slått i hel og fortsatt lever så de har det akkurat ikke noe vondt og når de allerede er døde og noen har drept de dyrene og jakken er lagd så er det gjort, gjort er gjort, isabelle kjøpte de jakkene etter at de var lagd hun hadde ikke leiet noen for å drepe de dyra, og de lider ikke de dreper dyrene før de tar av pelsen, det er som sauen den lever fortsatt selv om du har klippet pelsen sånn er det også med andre dyr og eg lever også selv om eg klipper håret eg dør ikke, og de lider mer hvis de får for lang pels, og hvis dere er så mye i mot drt så kan dere like så godt bli veganere og ikke spisse grønnsaker heller pga det er dyrene sin mat og så HA GET REKT MATHA FAKKA😚😎 haters just make you famous❤️❤️❤️😘

    45. Kjempe fine jakker og siden du er syk så vist du ikkje har prøvd varm melk med honning eller varm kakao så burde du prøve det<3god bedring<3

    46. Elsker jakkene❤. Det er mange som har sånne jakker, å du må få kjøpe jakker du syntes er fine. Elsker deg Isabelle😘😍❤😙.

    47. Jeg har en svea jakke og den er superdeilig! Elsker deg Isabelle <3<3<3 superfin med kort hår forresten😘💇🏼‍♀️👸

    48. DERE SOM HATER ISABELL ER NOEN DUSTER TENK AT ISABELL FAKTISK IKKE LIKER AT DERE ER SÅN LÆR DERE RESPEKT😡love you Isabell ikke bry deg om de andre små dustene:-)liker jakkene dine ha en suuper dag Isabell😍😘😄💖💖💕💕

    49. Harrrrrrrrrregud voks opp folkens at Isabell har 5 jakker som koster 23tusen,50tusen eller 100tusen til sammen går faen ikke ut over deres hverdag? Gjør det:) nei så skjerp dere!
      Og hva er poenget me sånne kmt? La nå folk gjør hva faen de vil og slutt og vær så kvalme mennesker som skal slenge dritt alle vet det er ein fuckings ting dere er sjalu på så slutt og lek<3 ahhaha

    50. Å mene at alt er ok fordi dyrene skulle «uansett dø» eller av andre grunner som at dyrene «blir det mat av uansett» er bare dumme grunner man bruker for å beskytte sin egen ræv, honestly. Det at du svarer de som skriver slikt med «<3» og «love<3» mens du svarer kritiserende og skuffa folk med «disse jakkene ble kjøpt for år siden» er også bare for å beskytte din egen ræv. Sorry uttrykket, men det er sant. Jeg er ingen hater, jeg digger deg, men jeg digger så absolutt ikke dette. Nå skal ikke jeg skrive en 2 m lang kritiserende tekst med fakta om hvor fælt dyrene har det, det får du google selv. Jeg er kun kritisk til folks reaksjoner, og dine reaksjoner på folks kommentarer, for det går faktisk inn på meg som fan. TAKK GUUUD GOR AT PELSDYR OPPDRETT SKAL FORBYS I NORGE og ikke minst, takk guuud for at merkekampanjer slutter med salg av pelsprodukter, dette går kun en vei; oppover. Endelig settes folks egoisme og forfengelighet litt til side, og dyrene ses på med litt mer respekt. Håper du selger de jakkene med tanke på at du ikke vil sprade rundt med dyrs vonde fortid rundt halsen, og ikke med fokus kun på pengene. Det er sårende og utrolig skuffende. Vet du ikke kommer til å svare på denne, for du svarer alltid kun på de som backer deg opp, uansett hvor kritiserende det er...

    51. Jeg synes du kledde jakkene altså Isabelle❤, til tross for at jeg har vært med å kjempet for å legge med pelsdyrnæringen og vi har lyktes i år! fint at du ikke har kjøpt noe med pels nylig. Unødvendig av folk å dra den helt ut i kommentarfeltet. Leste mange av kommentarene ser det er en del faktaglipp i forhold til pelsdyr…er jo en grunn for at næringen nå legges ned. Men så sa du øverst i innlegget at du kom til å få hat, så du var klar over dette fra før så at folk skal gni det inn å få deg til å føle deg dårlig er unødvendig! Og hvor mye penger du har brukt/ bruker er din greie, man bruker penger på hva man selv vil! Ordentlige klær er da bare fornuftig å bruke ekstra penger på! Ser du er ett forbilde for mange så fortsett med det! U go gurl! 🤗

    52. Dere alle må respektere at d er noen som faktisk går med pels og liker d! Dere kan ikke hate på d!♡ Alle vet hvordan stilen til Isabelle er 😉 Den r utrooooolig fin!!!😘 Du r mitt store forbilde! I love u sooo mutch! 😍🎂 Tenk hvordan hun har d! Hun vil jo dø!! Ikke!! ♥️😘

    53. Til dere som skriver stakkars dyrene osv…. FOR det første….det er ikke Isabelle som har laga jakkene, hun har kjøpt dem på butikken. det er ikke henne som har laga jakkene så ikke skriv sånne ting Til Isabelle❤❤❤❤❤❤❤

    54. Jeg har ikke lest så mye av bloggen din, men hadde respekt for deg, helt til jeg så dette innlegget. Det er èn ting at du kjøpte pels fra torturerte dyr da du var yngre og ikke visste bedre, men å nå dra frem jakkene og fronte dyremishandling bare for et par ekstra klikk på bloggen – sorry, der forsvant all respekt fra min side, i alle fall.
      Du skriver at du respekterer at noen ikke liker pelsjakker. Som om det er noe du fortjener klapp på skulderen for? Hvorfor skal man IKKE respektere at noen avstår og er imot unødvendig torturering og drap av uskyldige individer? Hadde det vært babyhud istedenfor dyrepels, ville mange våknet opp og forstått hvor helt grusomt forjævlig det er å støtte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg