JEG KOM NED I SPAGATEN

//Reklame – annonselenke

Heihei alle mine fine ♡

Nå har jeg akkurat vært på trening og det eneste målet jeg hadde for meg selv i dag var at jeg skulle klare å komme ned i spagaten. Så å si hele barndommen min gikk til trening og turning og jeg var sinnsykt myk og kom ned i alle spagater lenge. Nå er det en god stund siden jeg har klart det og i det hele tatt prøvd! Det å kunne spagaten som 21 åring er jo ganske kult, derfor SKULLE jeg klare det i dag.

SPORTS BH – ZALANDO HER.

Når jeg først har et mål og har bestemt meg for noe er det sjelden jeg gir meg og ikke klarer det. Derfor var dette ingen unntak! Det var sinnsykt vondt, men det var virkelig verdt det. Det er nok ikke noe jeg kommer til å gjøre så veldig mange flere ganger, men nå vet jeg at jeg klarer det. Noe som er veldig kult å si!

Nå har jeg akkurat tatt litt sol, jeg har lyst til å holde litt på brunfargen så litt sol innimellom går fint! Planen er jo å reise litt fremover og da er det alltid fint med litt farge på kroppen. Nå skal jeg komme meg hjemover, jeg er veldig usikker på hva planen videre i dag er. Det ender nok med at jeg ikke gjør noen verdens ting haha.. Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! Love you all ♡

Kan du spagaten?

54 kommentarer
    1. Ja kan overspagat også💓😻 (er turner) Hvis du ikke vet hva overspagat er så er det at man sitter i spagaten og så tar man det forreste beinet opp på en vanlig spisestol og har det andre beinet helt nede😂 Hvis du skjønner❤

    2. Hva er det med at folk har problem med det du går i! Du kan gå i va du vil💋 Jeg syntes at du er pen med uansett va du går i. Den meldingen: hva faen, trener du bare i BH?! Herregud liksom, du kan gå med va du vi

    3. Jeg går på turn, kan det jeg og.men du er driiiiit flink😍😍🤸🏼‍♀️Love you🤸🏼‍♀️😍😍mitt forbilde😍❤️😘😘😘😘

    4. Så sprekk du er. En kjapp spørsmål. Har du noe gang på deg selv som en slangemenneske? Jeg liker trenings bh-en din 😘

    5. Hva skjer med at alle er så sjalu på Isabelle? Blir flau over hvor åpenbart det er… skal liksom klage på det ene og det andre! Liksom tro det eller er men Isabelle er menneske hun også, alt kan ikke være 100% perfekt hele tiden og hadde det vært det hadde dere klagd på det også og sa hun presset folk til uoppnåelige standarder og fikk alle andre til å føle seg crap.
      SKJERP DERE.

    6. Hei!! Pliss svar på denne!! Du er pen,snill,kul,morsom,Martine er heldig for at hun er bestevenn med deg!!!💖😘💋💜 er en drit stor fan !!

    7. Hei isabell!! Jeg er 12 år og fikk mensen får første gang i forrige uke. Mamma blødde lite men på meg fosser det ut! Jeg må skifte bind sånn 1 gang i timen å har jeg ikke byttet på maks 3 timer er binnet gjenom blødd og det har kommet i buksa osv. Bruker den rosa typen fra libress får hvis jeg bruker større gnager det noe helvete!! Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, må dusje sånn 2 ganger om dagen siden blodet er klint lzm oppi fitta mi. Håper du har noen tips får det trenger jeg veldig raskt!!!! Love u

    8. Hei! Jeg lurer bare på om du har vert på paradise hotel to ganger? Jeg så nettop den « Get ready with me» videoen på din og Martine sin kanal. Der dere snakka om paradise når dere var der. Og så sa du at du skulle sjekke inn på mandagen igjen. Det forstod jeg ikke helt. Hva mente dere? Kanskje litt seint å spør om nå😂 Love you❤️❤️❤️

    9. Folk som sitter å leter og zoomer inn på bilder så godt de kan for å lete etter feil haha…. 🙄

    10. Hei Isabelle! Jeg må bare spørre om dette fordi det irriterer meg grenseløst: MÅ du legge samme innlegget på swipe up på snap 100 ganger??? Det er helt greit at du deler innlegget, og jeg går gjerne innpå å ser hvis det er noe interessant, men så kommer det opp igjen enda en, og enda en og ENDA EN swipe up på akkurat det samme innlegget! Og når du da alt har vært inne å lest, så er du ikke interessert i å lese det igjen? Nå mener sikkert folk at jeg bør slette deg på snap eller bare bla forbi snappene, og dette gjør jeg jo, men det er 90% swipe up så for å se dine vanlige snaps så må jeg jo gjennom alle swipe upene også.. Jeg tror ikke bloggen din går dårligere av at du har 1 swipe up per innlegg i stedenfor 10 stk, fordi hvis folk faktisk vil lese bloggen din, eller den ene swipe upen du legger ut, så gjør de jo det 😊 Jeg liker deg veldig godt, og du har en kjekk blogg å lese, men de swipe up greiene går litt over styr.

    11. Hvilke tøyeøvelser gjorde du? Kan du enten lage et innlegg eller legge ut på snapstory hvilke du gjorde? 💗

    12. Grattulerer med å ha kommet i spageten du er mykere enn meg og jeg er 10 jeg blir 11 den 26 januar altså på fredag

    13. Exen min vil alltid snappe med meg der vi skal sende nakenbilder osv da og egt ha tlf sex. Vi slo opp for nesten 1 år siden og han var lei seg i verfall 6 mnd etter vi slo opp (han har en vanskelig barndom) jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette og en voksen er den siste jeg vil snakke med om er bare 14 og er redd for at folk skal dømme meg.

    14. Jeg har aldri klart spagaten i hele mitt liv, selv om jeg gikk på turning i 2 år og dansing (der vi øvde på spagaten) i 4 år før det😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg