Bildene som aldri kom på bloggen – JEG SER JÆVLIG STYGG UT

Heihei alle sammen ♡

Nå er det en stund siden jeg har lagt ut stygge og mislykka bilder av meg selv som ikke var i bikini – så nå var det endelig på tide. Jeg vet at dere elsker disse innleggene og elsker at jeg tør å drite meg ut med de verste bildene som finnes av meg selv. Dette er ikke like gøy for meg som for dere, men det takler jeg! Alt for dere mine kjære.

Jeg skjønner ikke at det er mulig å se ut som jeg gjør på enkelte av disse bildene. Noen av bildene ser jo helt jævlig ut og burde ikke engang bli lagt ut på Internett! Jaja – det var nå sånn jeg så ut i akkurat det sekundet haha..

Herregud, noe så stygt haha…

Dette kunne vært fint om ikke armen min så død ut…

Bitch please…

I farta.. Skikkelig blinkskudd!

Liiitt skeptisk til kort hår..

Her ser jeg bare skikkelig overlegen ut.. Ikke bra!

Når du blir angrepet på husken midt under photoshooten.. Haha koselig da!

Haha fine Martine!

Sånn ser jeg ut når skjørtet sklir opp og hele rumpa mi syntes..

Her ser puppen min helt syk ut!! Man ser jo nesten hele implantaten, altså silikonet. Sykt!

I farta!!

Balanse er en fin ting..

Håret.. Og øyet, når du ser det..

Litt ivrig til å åpne pakker.

Haha uff, nå er jeg flau.. Håper dere fikk dere en god latter! Ha en fin kveld videre babes, vi blogges. Love you all ♡

36 kommentarer

Siste innlegg