Slik redigerte jeg bikini bildene mine – FØR OG ETTER

//Reklame – annonselenker

Hallo alle mine fine♡

Jeg får veldig ofte spørsmål om hvordan jeg redigerer og fikser bildene mine, derfor tenkte jeg å fortelle dere det raskt. Når jeg redigerer bilder og spesielt bikini bilder som jeg har redigert veldig mye den siste tiden fordi jeg har vært ute å reist syntes jeg det er viktig å få frem farger og kontraster, da ser man brunere og finere ut. Det syntes hvert fall jeg. Disse bildene har jeg faktisk bare redigert i en app på telefonen, ikke noe mer enn det. Jeg redigerer ikke kroppen min, kun lyset og selve bildet. 

Jeg bruker en app jeg har brukt så lenge jeg kan huske, det er appen VSCO. Det er faktisk den eneste appen jeg har brukt på alle disse bildene, det er sykt! Lys og kontraster på et bilde utgjør en veldig stor forskjell og det er ofte det eneste man trenger å redigere for at bilde skal se bra ut. Etter min mening hvert fall! Jeg er heller ikke en stor fan av masse redigering på bilder, som for eksempel å redigere kroppen min tynnere og slike ting – det syntes jeg ikke noe om og jeg har faktisk aldri i hele mitt liv gjort det selv. 

Jeg tenkte jeg kunne fortelle litt hva jeg har gjort på hvert enkelt av disse bildene slik at dere får et lite innblikk!


På dette bildet har jeg brukt filteret M3, det er på det fulleste. Jeg har økt lysstyrken bittelitt, den er på +08. Kontrast er på +4,2 så det er en del. Saturation er på +1 og temperaturen er på -1,1. Jeg er veldig glad i kalde lyse bilder.
Her har jeg brukt filteret C1. Med det filteret syntes jeg farger blir en del forsterket og det ville jeg her. Filteret står på +10,5 så det er ikke på det sterkeste. Lysstyrken er på +0,9. Kontrasten er på +1,4. Saturation er på +0,8. Temp er på -0,3. 

På dette bildet har jeg brukt filteret som heter P5, det står på for fullt. Lysstyrken er på +0,8. Kontrasten er på +1,1. Saturation er på +0,9. Temperaturen er på -0,8. Når havet syntes på et bilde syntes jeg det er veldig fint at det ser veldig blått og fint ut. Derfor valgte jeg å redigere med det filteret med en liten blåtone. Jeg syntes også det så veldig kult ut. Jeg har faktisk aldri før brukt det filteret så det var morsomt å prøve. 
Her har jeg brukt filteret P5, det står på det sterkeste. Lysstyrken er på +1,2. Kontrasten er på +2,3. Saturation er på +1,8. Temp er på -0,2. På dette bildet ville jeg få vekk litt fargen da jeg syntes det så best og kulest ut. Poenget med dette bildet var liksom ikke den rosa himmelen, men jeg skulle da være i fokus!
På dette bildet har jeg brukt filteret C1, det står på det sterkeste. Lysstyrken er på +1,3. Kontrast +0,5. Saturation +0,9. Temp -1,3. På dette bildet var fargene viktigst og jeg ville få frem havet.
På dette bildet har jeg brukt filteret P5, det står på det sterkeste. Lysstyrken er på +0,8. Kontrast +2,1. Saturation +0,3. Temp -0,8. 

MASSE FINE BADEDRAKTER SOM DU KAN BRUKE SOM BODY – NAKD HER. (sykt mye fint) 

_____________________________________________

Hva syntes du? Hvordan pleier du å redigere dine bilder?

32 kommentarer

Siste innlegg