Min siste dag – Slik feiret jeg

Godt nyttår alle mine fine ♡

Hvordan har den første dagen i 2018 vært så langt? Min har enda ikke helt startet for jeg våknet akkurat. Klokken er 1200 her borte! Vi var vel ute til klokken fem i natt, jeg pleier aldri å være ute så lenge – utestedene her stenger jo aldri så det er vanskelig å holde styr på tiden. Vi hadde det gøy hvert fall da, det er det viktigst!

Dagen i går starten med en liten tur på stranden. Det finnes ikke noe bedre enn det, spesielt ikke når det er kaldt og dårlig vær i Norge. Da er det ekstra deilig å være et annet sted!

Jeg fikk plukket min første banan fra et banan tre. Helt siden jeg kom hit og så banan trærne har jeg sagt at jeg SKAL plukke en og endelig fikk jeg det! Den var ikke moden enda som dere sikkert ser så jeg fikk ikke spist den. Det var litt nedtur..

Stranden vi var på var bare den som er i nærheten av her vi bor. Vi kunne ikke dra så langt da vi ikke kunne være på stranden så alt for lenge. Vi måtte jo hjem å pynte oss for den store kvelden og får det nye året! Det er like greit, stranden her er også utrolig fin.

Vi var ute å spiste med alle jentene. Alle de norske jentene som bor her! De er så koselig alle sammen og jeg er så glad for at jeg har blitt kjent med alle. Vi satt oss bare på en restaurant som ligger på stranden, alle restaurantene her gjør det – elsker det! Vi spiste våres siste måltid i 2017 sammen, drakk litt og koste oss helt til klokken begynte å nærme seg 0000.

Da gikk vi nedover mot stranden for å se på fyrverkeriet, noe som også hele Cabarete gjorde haha.. Stranden var stapp full med mennesker og alle like spente på nye året! Skikkelig kult. Jeg hadde faktisk et nyttårskyss, eller flere. Alle jentene ga hverandre et lite buss, kjempe koselig! Resten av kvelden ble bare brukt ute på byen med musikk og dansing. Jeg storkoste meg og klarer nesten ikke vente til å starte det nye året. Jeg tror og håper dette året kommer til å bli utrolig bra!

Hvordan feiret du nyttårsaften? Kanskje du er i utlandet du også?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg