Stjal en hund i fylla

Heihei alle sammen ♡

Her på øya er det masse søte hunder som går rundt i gatene. De jeg har blitt kjent med som bor her leker ofte med en hund som heter Mileyka, hun bor på stranden og litt rundt om i gatene. Jeg har lagt ut en del bilder og videoer av denne hunden på Snapchat (isabelleeriksen) og jeg syntes hun er så søt og nydelig. Det finnes ingenting vondt i henne og jeg syntes skikkelig synd på henne. Det er en løs hund som bor på gaten og mest av alt på stranden. Det går ikke en dag uten at vi ser henne og hun kommer alltid bort å hilser på oss!

Vi var ute på byen i går og hadde det kjempe morsomt. Alle utestedene her ligger ved stranden rett ved siden av hverandre så vi flyr litt frem og tilbake på de forskjellige stedene. Etter en god stund bestemte jeg meg for å komme meg hjemover. Det begynte å bli veldig sent og jeg hadde ikke lyst til å være så veldig lenge ute i går da planen er å feste litt i kveld også. Det er jo tross alt nyttårsaften!

Uansett – jeg møter på Mileyka utenfor utestedene på stranden, koser litt med henne før jeg begynner å bevege meg mot leiligheten vi bor i. Det er et lite stykke å gå, det tok vel rundt ti minutter og Mileyka fulgte etter meg hele veien. Jeg var helt alene og syntes det var skikkelig koselig at hun ble med, jeg tenkte jo ikke da at hun kom til å følge meg hele veien hjem for det er som sagt ganske langt. Da vi begynte å nærme oss leiligheten ble jeg litt bekymret for at hunden fortsatt var etter meg, men tenkte egentlig ikke så veldig mye på det. Jeg kom frem og det endte med at Mileyka løp inn i leiligheten etter meg, og da var det gjort. Hva skulle jeg gjøre? Kaste henne ut igjen? Det klarte jeg ikke. Så jeg bestemte meg for at hun kunne være her med meg! Jeg ba hun legge seg ned på bakken og merkelig nok så hørte hun på meg. Hun fikk drikke og mat og jeg tror egentlig hun hadde det ganske bra da hun var her. Jeg dro hjem alene og hun jeg reiser med kom hjem litt senere. Hun hadde ingen anelse om at jeg hadde tatt med meg en hund hjem haha.. Du kan tenke deg hvor sjokkert hun ble! Plutselig ligger det en hund i stua. Hun så ikke hvilken hund det var med det første så hun trodde sikkert jeg hadde stjålet med meg en hund hjem i fylla. Gjorde jeg egentlig det? Hunden er jo løs og det er vel ingen som eier den tror jeg?!

Da jeg våknet opp i morges var Mileyka borte, jeg er ganske sikker på at Marie har sluppet henne ut. Jeg hadde sovnet da hun kom hjem i natt så jeg fikk ikke med meg noen ting! Vi ser nok uansett Mileyka igjen ganske snart, det håper jeg hvert fall. Hun er jo så skjønn!

30 kommentarer
    1. Hei, vil du ta med Mileyka hjem til Norge? Jeg hater att folk kan la hunder (andre dyr) gå alene ute på gata uten att noen bryr seg om den/de! 🙁
      Forresten hvordan vet du att hunden heter Mileyka og er det den hunden som er gravid?
      Jeg er en stor fan av deg❤️ Det er bra du bryr deg om hundene som har det vondt der ute!!! Stå på Isabelle!❤️❤️❤️

    2. Så trist det der med at mange dyr ikke har et hjem. Mange lurer jo på om du kan ta med denne hunden hjem til Norge. Noe som hadde vært så fantastisk om det hadde gått. Men så er det jo det med at man kan nok ikke bare ta med et dyr hjem til et annet land. Man må jo sikkert ta sånn sprøyter mot ting og tang. ( altså dyret ) Hva tenker du om dette Isabelle? Stå på videre, du er fantastisk ! ❤️

    3. Jeg syntes sikkelig synd på den hunden😕
      Men du er snill som tar vare på den👍🏻😉Jeg ELSKER deg Isabelle❤️ Ta godt vare på hunden👍

    4. Jeg tror nok ikke Isabelle Kan ta med hunden TIL Norge selv om Det hadde vært snilt, Fordi Jeg tenker nok at hunden må bli vaksinert før den kommer TIL norge, om den Har bodd på gate❤️Elsker at du tar Hensyn TIL hunden😻

    5. Sååå søtt😍 jeg syntes du burde ta m hunden til Norge , men hvis du skal d burde du sjekke hunden for lopper og du burde vaske henne grundig!

    6. Ta med hunden hjem! Den må stå i karantene og bli vaksinert etc, men tenker mange vil sponse med penger, og adoptere henne i Norge. Har du hjerte til å la være? Jeg har ofte gjort dette, det er ingen problem. Hun har et vondt liv der hun er!

    7. Til dere som sier at Isabell skal ta med seg hunden hjem så er det ikke bra for henne siden hun er vandt til et varmt klima, noe som vi ikke har i Norge. Dessuten må man bestille ekstra plass og bur plass til hunden noe som koster fra 4000 og opp i tillegg til at hun må gi henne mat og drikke flere ganger i timen, så å ta henne med hjem er ikke den baste idéen. <3 elsker deg btw <3

    8. Kan du ha en spørsmålsrunde der du svarer på spørsmål som når du drakk for første gang, eller når du mistet jomfrudommen din? Liksom en “min første gang” spørsmålsrunde?

    9. Plis ta med hunden hjem, den må være i karantene og ta noen vaksiner men etter det kan du jo ta med ho hjem!! Hun virker utrolig sikker på deg! Før jeg fikk min hun var jeg lei meg hele tiden og ble nesten deprimert, etter at hunden min kom inn i livet mitt har det vært så mye bedre, han bringer glede i mitt hjerte og noe av det beste som har skjedd meg, ta denne hunden og ta godt vare på hun. Gi henne den kjærligheten og familien hun aldri fikk!

    10. Legger aldri igjen kommentarer på blogger, men du har et hjerte av gull Isabelle❤️ Tusentakk for at du tar vare på den hunden, gjør så utrolig vondt å se hunder gå rundt og ikke får mat og ikke nok kjærlighet😕❤️

    11. Det er helt forferdelig det som skjer med disse dyrene. Jeg har hund selv🐶🐶 og bare den forsvinner blir jeg redd for at noen gjør henne noe vondt. Men det er ikke så enkelt og ta med en hund fra ett land til ett annet😩. Den må ha vaksiner og masse andre greier. Og Isabell hvis noen sier at du er slem fordi du ikke tar med deg den hunden hjem så må du ikke bry deg👍🏻. For du har ett hjerte av gull❤️⚜️ Og det kan ingen endre. PS. ELDKER DEG OG MARTINE❤️❤️

    12. Anniken:Nå skal jeg svare for Isabelle:Nei hun skal ikke ta med hunden til Norge det les de andre kommentarene!! Før du spør det samme som Isabelle har svart på før!!!!!!!

    13. Du er super snill mot den hunden Isabelle og det varmer virkelig hjertet mitt at du ikke kastet den ut og at du lot det bli ved deg♥️ Har du lyst til å ha hun med hjem til Norge?? Det hadde jeg 100% gjort♥️ Stå på med blogging og YouTube!!♥️

    14. Kan du ikke ta henne med til norge?❤️ jeg og mange andre kan helt sikkert overføre/vippse penger så du kan få henne med!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg