Blue lagoon – Noe så fint

//Reklame – annonselenker

God morgen alle sammen♡

Håper alle har en kjempe fin dag så langt, min har akkurat startet for her er klokken bare 0830! Jeg skjønner ikke hvordan jeg klarer å stå opp så tidlig når jeg er på ferie, hadde jeg vært hjemme nå hadde jeg fortsatt ligget i koma i flere timer til! Sikkert fordi jeg vil bruke dagen og gjøre ting hele tiden, blogge før vi drar må jeg også gjøre. Til alle dere som spør om det er stress å blogge på ferie når det er tidsforskjell, svaret er Jaa!

I går var vi å besøkte en kjempe fin lagune som logger rundt en time unna her vi bor. Blue lagoon dudu heter den og er en stor turistattraksjon! Det var masse mennesker der og det skjønner jeg godt, for det var sinnsykt fint der. Det var både lagune, en liten park, restaurant og en grotte man kunne gå inni! Er du på ferie her anbefales det virkelig å ta turen hit.

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 presetMASSE FINE BADEDRAKTER SOM MAN KAN BRUKE SOM BODY FRA NAKD HER. LIGNEDE SHORTS – NLY HER

Grotten var også utrolig kul, det var ganske mørkt der inne så jeg syntes det var litt ekkelt. Det drypte vann ned fra «taket» og var en ordentlig grotte! Veldig kult at dem har så mye på samme sted.

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Altså hvor fint? Vannet var helt blått og det var utrolig fint å se ned på det. Vannet er ferskvann og det var ganske kaldt, så jeg badet ikke – jeg nekter å bade i kaldt vann hehe! Det var også mulig å ta zip line ned i vannet, noe jeg faktisk har hatt lyst til å gjøre lenge – bare ikke ned i vann! Så ja utrolig morsomt å være der noen timer, det anbefales virkelig på det sterkeste! 

13 kommentarer
    1. Nei men kjære snille, vakre og søte isabell❤️ Ta på deg en bh under en sånn singlett vær så snill💚 Selv om det så ganske kult ut💜💜

    2. På det 5 bildet detter puppen din nesten ut😱 Du burde kle deg så dem holder seg i singleten så du ikke blotter det helt….

    3. Vet du hva som er morsomt?😹Jeg heter Martine Erikson, og jeg kjenner noen som heter Isabella Sundet!😹😹😹Det er liksom en blanding av ditt og Martine sine navn!😹😹❤️Dete er helt sykt!😹ps: det med den nippelen og puppene dine er IKKE passende for barn på min alder😳 beklager men dett var ikke så lurt!😐PS: IKKE hat!!!!!!!!Men lov oss en ting, bruk bh….,,! Ikke hat, jeg elsker både deg og Martine!💗💗 Håper du bruker bh hvis jeg møter deg!😹😉neiiida!! Elsker deg!!❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg