Enda flere bikini bilder

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det? Jeg har det helt supert her i Den Dominikanske Republikk og skulle ønske jeg kunne vært her mye lenger enn det jeg skal. Nå er klokken 10:00 så jeg har akkurat våknet etter en fin kveld ute på byen. Det ble en del alkohol, men det er bare gøy. Heldigvis blir jeg sjelden dårlig dagen derpå og spesielt i utlandet hvor det er varmt og fint vær. Merkelig det der! 

Vi reiste jo en liten tur til Punta Cana, et sted som er kjent for helt fantastiske strender egentlig bare for å gjøre noe morsomt og spontant. Kjøreturen tok seks timer og vi kom hjem igjen til Cabarete i går kveld! Trafikken her er helt sinnsykt og man skulle nesten tro folk prøvde å ta sitt eget liv hver eneste dag. Jeg tenkte å skrive litt mer om det senere for det skjedde et par ting i trafikken på denne turen som er helt sykt. Jeg kunne blant annet drept en fyr.. Så ja, mer om det senere! Punta Cana var utrolig vakkert og jeg angrer ikke i det hele tatt for at vi tok turen bort dit. Det var virkelig verdt det selvom strendene her i Cabarete også er veldig fine. Nå kan jeg si at jeg har kjørt bil gjennom hele Den Dominikanske Republikk – det er det ikke mange som kan si! 
 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

Været her er også veldig varierende, det går vel ikke en dag uten at det regner bittelitt og når det først regner så regner det masse. Det varer jo bare noen få minutter hver gang, men det bøtter ned og det er faktisk veldig irriterende. Jeg vet ikke om vi har kommet i regne sesongen, men det er jo et veldig tropisk land med jungler og slike ting så regn må det jo til.

Det at jeg prøver meg som vegetarianer går også veldig fint forresten. Jeg vet det bare har gått en dag, men jeg føler hvert fall jeg kommer til å klare meg på denne turen! Det er masse man kan spise som er utrolig godt som ikke inneholder kjøtt. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Nå som vi har denne leie bilen har vi tenkt til å kjøre rundt til masse forskjellige fine steder, har du vært her før og kanskje har noe tips til steder vi burde dra? Jeg elsker å utforske og se forskjellige steder så gjerne kom med masse forslag. Det er fredag og snart helg så jeg tenkte å starte med ukens spørsmål! Jeg pleier alltid å svare på alt uansett hvor flaut det er så spør om hva du vil. Ingen grenser! 

100 kommentarer

Siste innlegg