En av verdens fineste strender

//Reklame – annonselenker

Heihei alle mine fine, og god morgen fra Punta Cana ♡

Her er klokken bare 0810 og vi har akkurat våknet. Som jeg skrev på bloggen i går så har vi leid oss en bil og kjørt i hele seks timer for å komme hit vi er nå. Jeg elsker å utforske og se forskjellige steder, drømmen min er jo å reise jorden rundt og besøke alle land og steder. Punta Cana er kjent for å ha veldig fine strender, alle strendene på disse øyene i Karibien er jo helt fantastiske. Strender som er helt hvite og har helt blått hav er virkelig noe av det fineste som finnes og det er det mye av her jeg er nå! 

 Processed with VSCO with m3 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with m3 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with m3 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with m3 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with m3 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with m3 preset

 Processed with VSCO with m3 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with m3 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with m3 presetJeg elsker denne badedrakten og har brukt den masse som en body. Min er kjøpt i London ett eller annet sted, men det finnes masse fine badedrakter man kan bruke som både badedrakt og body på NAKD, du kan finne mange fine HER

Vi skal bare være i denne byen i dag, så går turen hjem igjen til Cabarete. Det gjør ingenting for det er utrolig fint der også, vi har jo bilen i en hel uke så vi kommer til å kjøre til masse forskjellige fine steder! Gud som jeg gleder meg til disse dagene som kommer. Det blir så bra! I går var vi på en strand som heter ”Bavaro”, den anbefales virkelig hvis du skal til Den Dominikanske Republikk. Det eneste jeg syntes var litt dumt var at det var alt for mange mennesker der, det var nesten helt fullt på stranden. Men igjen, utrolig fint! 

Det er forresten en del som har spurt om jeg kan vlogge litt fra turen min, og selvfølgelig skal jeg det! Jeg har allerede startet på en vlogg som er disse dagene, det kommer også flere videoer herfra. Så det er bare å glede seg, jeg tror det kommer til å bli utrolig bra!

Nå skal vi spise litt frokost så skal vi sjekke ut en annen strand i dag. Vi skal kanskje innom en lagune også så dette blir en bra dag. Jeg skal selvfølgelig dokumentere, hehe.. Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! Love you all ♡

20 kommentarer

Siste innlegg