Min julaften i bilder

God kveld alle mine fine ♡

Hvordan har dere hatt det i dag? Jeg har hatt det kjempe fint og er faktisk utrolig sliten. Dagen starten hjemme med koselig frokost og TV titting, noe som virkelig var en perfekt start på denne dagen. Jeg pleier som regel aldri å spise frokost men på selve jule dagen måtte jeg få til det! Det gjør alt så mye koseligere.

Senere bestemte jeg meg for å dra en liten tur til pappa. Jeg hadde jo egentlig tenkt til å feire hele julaften med mamma og familien på den siden, men jeg valgte å ta meg en liten tur til pappa sin familie også. Så da ble det middag der og resten av feiringen skjedde med mamma sin side av familien. Jeg er veldig glad for at jeg gjorde som jeg gjorde og delte meg opp litt, jeg hadde savnet mange!

Dette har jeg også brukt litt tid på i dag, nemlig pakkingen. Mangler litt, men det skal gjøres nå! Drar tross alt om bare et par timer.

Fine mamma og stefar ♡

Noen som er interessert i et eget innlegg med hva jeg fikk til jul? Antrekket mitt kan dere forresten finne i mitt forrige innlegg, digger det.

Nå er jeg nødt til å komme meg hjemover, jeg skal pakke og prøve å få i meg litt søvn. Tviler på at det går, men jeg er nødt til å prøve! Søvn er viktig, spesielt når man skal reise såpass langt som det jeg skal. Jeg håper alle har hatt en fantastisk dag! Kos dere masse videre i julen, det skal jeg – bare i varmere strøk hehe. Love you all babes ♡

24 kommentarer
    1. Kan du og Martine please ha en hva jeg fikk til jul-video? Men bare hvis dere vil da, digger dere begge to 😍❤️

    2. Det var et veldig bra innlegg selv om det (nesten) bare var bilder, men jeg likte det❤ Har faktisk fulgt bloggen din nesten fra start, å føler meg stolt og glad på dine vegner, av å se hvor mye du har oppnådd “VOKST”❤ Håper du koser deg I jula, og dit du drar på reise✈
      Og hvis det går kan du vlogge når du drar og litt der du er? Du må hvertfall slappe av kose deg å nyte det og sove litt😪 Jeg elsker både deg å personligheten din men hvis du har tid ( eller I det heletatt vil) kan du legge meg til på Snapp? Heter : elolinone123.
      Håper du leser denne kommentaren❤💝 love you💝❤

    3. Hva hadde dere til dessert på julaften?? Det så veldig godt ut!! Ps: Elsker bloggen og youtubekanalen til deg og Martine❤️

    4. Kan du og Martine VÆR SÅ SNILL (😍!!) å ha What I got for christmas haul på YouTube ??❤️❤️❤️Pliiiis, det hadde blitt en så bra video!

    5. Hva skjedde med youtubekanalen til lillebroren din? Vi hørte liksom aldri noe mer, har han fortsatt med den?

    6. Kan du og Martine lage youtubevideo av hva dere fikk til jul?? Please!! BTW loveyou du er sååå pen omg!❤️❤️

    7. Sminken din var on point kan du vise hva du har brukt ?
      Og ja hvis det du fikk til jul
      Kos deg på ferie

    8. Kan du og Martine lage en hva jeg fikk til jul video? Det hadde vært så gøy. Men bare hvis du vil.
      Elsker bloggen din❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg