VIDEO – GOD JUL // Slik feirer vi jul

– GOD JUL – 

GOD JUL alle mine flotte og fine♡

Da var det endelig dagen som vi alle har ventet på og gledet oss til lenge, nemlig julaften! Denne dagen er det eneste jeg liker med vinteren og i dag er det greit at det er litt kaldt og snø ute. Jeg har endelig begynt å få litt julestemning og det gjør meg glad, for i dag er det siste dagen min her hjemme i Norge og når jeg reiser nå kommer julestemningen til å bli borte med en gang. Det gjør egentlig ingenting heller haha.. 

Jeg stikker egentlig bare innom for å ønske dere alle sammen en riktig god jul, jeg håper dere får en helt fantastisk dag og koser dere masse! Julaften landet i år på en søndag, vår YouTube video dag. Vi har derfor spilt inn en liten video til dere også. Jeg håper dere liker den, selvom den er litt kortere enn vanlig. Husk å abonner på kanalen vår, den kan du finne HER. Husk at det blir en stor giveaway når vi får 50 000 abonnenter, noe som ikke er lenge til i det hele tatt. 

🎉 ENJOY – SLIK FEIRER VI JUL.

GOD JUL ALLE SAMMEN! LOVE YOU ALL♡

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg